Redaksjonen. Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 EU kjøper inn til gratis wifi Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 Ruter og fiber trenger ikke å være så dyrt. Lurer på hvilket hastighet og hva man kan forvente av dette? Mobilen er raskere på 4g? Lenke til kommentar
hakontdal Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 Om du lagar eit knakande godt Wi-Fi-nett som er gratis for alle, vil mange/alle bruka det. Dei vil bruka det meir og meir, og til fleire og fleire ting. Resultatet blir uansett at løysinga blir overbelasta, og kvaliteten til slutt blir elendig. Så ei eller anna form for avgrensing i bruken, _må_ til. Eg vil påstå at 3G/4G fungerer såpass godt her heime, fordi "alle" har ei GB-grense dei må følga med på. Om "alle" hadde brukt 3G/4G utan å tenka over mengden, ville mobildatanettverket blitt ubrukeleg for alle. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 (endret) Håper trådløs blir kryptert, for det er en stor sikkerhetrisiko å logge på åpen nett uten VPN med kryptering. Man kan jo bruke programmer som overvåker trafikk så man enkelt kan snappe opp passord etc. Så er ikke særlig sikkert hvis de ikke gjør god jobb med sikkerheten? I veste fall kan tesla bilen blir stjålet eller kredittkort informasjon man har i apper. Endret 31. mai 2017 av LMH1 Lenke til kommentar
digimator Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 Om du lagar eit knakande godt Wi-Fi-nett som er gratis for alle, vil mange/alle bruka det. Dei vil bruka det meir og meir, og til fleire og fleire ting. Resultatet blir uansett at løysinga blir overbelasta, og kvaliteten til slutt blir elendig. Så ei eller anna form for avgrensing i bruken, _må_ til. Eg vil påstå at 3G/4G fungerer såpass godt her heime, fordi "alle" har ei GB-grense dei må følga med på. Om "alle" hadde brukt 3G/4G utan å tenka over mengden, ville mobildatanettverket blitt ubrukeleg for alle. Eg har hørt rykter om at når det er (for) stor belastning i eit nett, så kan kapasiteten utvidast. Det har visst skjedd fleire gangar gjennom historia. Lenke til kommentar
hakontdal Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 Om du lagar eit knakande godt Wi-Fi-nett som er gratis for alle, vil mange/alle bruka det. Dei vil bruka det meir og meir, og til fleire og fleire ting. Resultatet blir uansett at løysinga blir overbelasta, og kvaliteten til slutt blir elendig. Så ei eller anna form for avgrensing i bruken, _må_ til. Eg vil påstå at 3G/4G fungerer såpass godt her heime, fordi "alle" har ei GB-grense dei må følga med på. Om "alle" hadde brukt 3G/4G utan å tenka over mengden, ville mobildatanettverket blitt ubrukeleg for alle. Eg har hørt rykter om at når det er (for) stor belastning i eit nett, så kan kapasiteten utvidast. Det har visst skjedd fleire gangar gjennom historia. Riktig. Men trådlause nett har ikkje ubegrensa kapasitet. Om du forsyner sendarane med fiber, og plasserer dei tettare, blir kapasiteten høgare. Om du retningsstyrer antenne, og reduserer sendingseffekten, så kan kapasiteten til ein sendar nå brukarane som er i ein mindre sektor, og med kortare avstand. Men tom. då, vil "for mange" brukarar som brukar for mykje kapasitet, kunne "overbelasta" eit trådlaust nett. Men det fins løysingar for lastbalanse, så med nok pengar, kan ein koma ganske langt. Og då endar du med eit gratis (?) by-nett som alle vil bruka, og då er byen blitt ein gratis-ISP. Kanskje EU til slutt må gje bøter då, for kandibalisering av eksisterande marknadar? :-p Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2534 Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 (endret) "Gratis"? Hvor kommer pengene fra? Endret 2. juni 2017 av Slettet+2534 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå