Zildjian Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Jeg har China Synes det er så utrolig fæl lyd i china... Deilig groove, kult brekk, og - Kriiish!! Knuser jo hele den deilige låta, jo chinaer er jo fantastisk!!! Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Takk, takk! Det ble forresten en Sabian b8 symbalpakke istedet pluss at jeg får trommesettet i svart! Alt til herlige 15 tusen! Hadde heller kjøpt en pc, men stå på Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Du kjøpte det vel ikke på Finn.no??? "har dere sett trommesettet?" Lenke til kommentar
Mikal Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 Hehe, nei, kjøpte det på Tre'45 i Trondheim. Ps: Chinaer er kule Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Takk, takk! Det ble forresten en Sabian b8 symbalpakke istedet pluss at jeg får trommesettet i svart! Alt til herlige 15 tusen! Hadde heller kjøpt en pc, men stå på Nei, anlegg... off *misunne* Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Hehe, nei, kjøpte det på Tre'45 i Trondheim. Ps: Chinaer er kule God butikk det.....345 altså.. masse gode gitarer, forsterkere osv.. Lenke til kommentar
Shinobi Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 "Har dere sett trommesettet mitt?" xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå