Mikal Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Endelig skal jeg få meg et nytt trommesett! Her er et bilde og info skal bli digg! Pluss en Zildjian symbalpakke seff! Gleder meg som en unge! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 FETT! Jeg vil også ha! Grattis Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 evig rått! 2 stor trommer! du blir jo reine dimmu borgirs Nicholas Barker! gratulerer! Lenke til kommentar
Mikal Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Takk, takk! Det ble forresten en Sabian b8 symbalpakke istedet pluss at jeg får trommesettet i svart! Alt til herlige 15 tusen! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Skarreverra så skarreverra Pearl Master Custom eller Tama Starclassic Lenke til kommentar
Mikal Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Litt for dyrt det Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Grattis med sett! Har Yamaha Maple Custom Absolute selv, men det ligger nok litt over den prisklassen... Riktignok ikke dobbelbass da, men har dobbelpedaler i stedet... Uansett grattis, ble vel "årets julegave"? Sabian er bra det også, men foretrekker Zildjian selv... Lenke til kommentar
Mikal Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Ja, det blir årets julegave ja, og jeg skal kjløpe en Zildjian symbal til og kaste vekk den 10" Splashen! 16" Crash skal inn! Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 hva skal man med 2 stortrommer hvis man har dobbelpedal? Er det forskjellig volum/lyd i de 2 forskjellige trommene? Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Vel, grunnene til å ha to stortrommer kan vel egentlig summeres opp med: - Ser kulere ut (ja, noen kjøper det pga det ) - Bedre plasseringsmuligheter til tammene, om man har endel av de... - Man kan også stemme de opp til å låte litt forskjellig, kan utnyttes til tøffe effekter.. Hadde jeg hatt råd til et maple sett med to basstrommer hadde nok jeg hatt det også, men foreløpig klarer jeg meg med dobbelpedalen, sparer endel plass også Lenke til kommentar
Bose Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 en dobbeltpedal låter forskjellig fra den ene pedalen til den andre.de treffer på forskjelig steder på skinnet.Men Pearl er bra greier det.BRudern kjøpt et Pearl sett til konfen sin.Åssen musikk stemmer du den til? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Jeg har lyst på et elektronisk sett! Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Jeg har lyst på et elektronisk sett! Eg og... Men seriøst Mikal....du må china....det er viktig... ingenting som en hissig china.. Lenke til kommentar
Mikal Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg har China Med dobbelbass får du ikke den "tilbakespretten" du får ved dobbeltpedal. Det er DIGG!! Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Jeg har lyst på et elektronisk sett! Nei, huff.. Ingenting er bedre enn godt og gammalt.. Og lyden er jo best med "gammelmetoden"... Lenke til kommentar
MuD Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 f.a.e.n eg har så lyst på eit trommesett... Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Jeg har China Synes det er så utrolig fæl lyd i china... Deilig groove, kult brekk, og - Kriiish!! Knuser jo hele den deilige låta, jo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå