Ragnar Skj Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Mot Røros Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Den hvite snøflekken på høyrekant forrstyrret bildet litt for min del, kanskje kunne du kuttet litt på høyrekanten? Kanskje hadde bildet blitt litt roligere hvis du tok et bunnkutt ovenfor myra også. Fine grønfarger i skogen Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Veldig flott oversiktsbilde dette, synes jeg. Bør absolutt ses på storskjerm og trykke på linken her for å se detaljene som kommer fram. Hilsen Fredrik Lenke til kommentar
sussss Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 Grønt mørkt og hvidt og blåt ..linier som er delt ser fint d vh Suss Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 31. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2017 Den hvite snøflekken på høyrekant forrstyrret bildet litt for min del, kanskje kunne du kuttet litt på høyrekanten? Kanskje hadde bildet blitt litt roligere hvis du tok et bunnkutt ovenfor myra også. Fine grønfarger i skogen Gjør som du befaler, lagt ut V2 med kutt slik du antyder. Slett ikke noe dårlig forslag det. Takker for konstruktiv kommentar. Skj Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 31. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2017 Veldig flott oversiktsbilde dette, synes jeg. Bør absolutt ses på storskjerm og trykke på linken her for å se detaljene som kommer fram. Hilsen Fredrik Ser bedre med detaljer via link ja. Takker så mye for kommentaren. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 31. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2017 Grønt mørkt og hvidt og blåt ..linier som er delt ser fint d vh Suss Hjertelig takk for kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 Enig der, Fredrik, veldig flott oversiktsbilde. Ja version 2 blev bedre med kutt Hilsen Leif Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 Flotte, detaljrike oversiktsbilder! Skal nok en tur derover, om ikke så brått! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2017 Enig der, Fredrik, veldig flott oversiktsbilde. Ja version 2 blev bedre med kutt Hilsen Leif Takker så mye Leif ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2017 Flotte, detaljrike oversiktsbilder! Skal nok en tur derover, om ikke så brått! Klart du må få med deg en tur til Røros. Tror ikke du blir skuffet. Takk for kommentaren. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Enig der, Fredrik, veldig flott oversiktsbilde. Ja version 2 blev bedre med kutt Hilsen Leif Takker så mye Leif ! Skj Bare hyggelig ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg