Kim74 Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Spansketrappen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Godt med litt tekst som forteller hvor vi er selv om jeg har vært der. Det gjelder å komme seg ut før frokost da det alltid er folksomt i denne "Scalinata della Trinita del Monti" senere på dagen. Spennende med de styrtede linjene, et resultat av ekstrem vidvinkel på fullformatkamera. Likte den symmetriske komposisjonen, fint med mobildama, duen og de to morgenvandrerne oppe til venstre. Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Ja, du var heldig der Sjelden det er så folketomt i denne trappa. Ble litt kult med husene som lener seg innover, og lyset som skinner i bakgrunnen. 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 Du var heldig som kom deg unna før byningene ramla inn i trappa - he he. Hvis du har mer å gå på i en original så foreslår jeg at du retter opp det store vidvinkelavviket. Kjenner jo godt problemet da jeg sjøl bruker 16-300 mm som mitt faste objektiv, men har også et vidvinkel objektiv som går helt ned i 8 mm. Greit utsnitt og komp samt lys, skarphet og farger. Roar 1 Lenke til kommentar
Kim74 Skrevet 31. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2017 Kommer ikke til å rette linjene her da dette er min måte å lage et bilde på et motiv som er allerede fotografert ihjel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg