Minty123 Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 en venn har en maskin som ikke fungerer skikkelig på internett.. det går treigt osv. men når han plugger ut maskinen sin fra routeren fungerer internettet til den andre maskinen flott.. og når han plugger i sin igjen går det treigt.. noen som vet hva problemet kan være ? routeren blinker for konstant arbeid når maskinen hans er plugget i. spill lagger i tilleg.. warcraft 3 custum games lagger ikke men solo games(1vs1) gjør (det er ikke pga spill server) noen som vet hva problemet kan være ? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 noen som vet hva problemet kan være ? Virus eller noe annet morsomt tenker jeg. Kjører han antivirus? Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 han kjører d ja.. og han fant noen trojanere.. men de ble satt i karantene.. og problemet fortsatte etter det. men nå i kveld har det på magisk vis bedret seg litt men er fortsatt litt treigt og rart Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 ..første gang jeg hører om virus i router... Mitt rå-tips er at firmware i router er gammel, forsøk en F/W oppdatering. Funket for meg (Dray-Tek Vigor) mvh roger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå