Harald Brombach (digi.no) Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Nordmenn betaler gladelig for strømme-video Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Jeg er villig til å bruke ting som å teste youtube red, men google driter som vanlig i "resten av verden". AtW 2 Lenke til kommentar
G Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Nå blir det interessante spørsmålet. Hvor mange av SVOD abonnentene har både Netflix + Nrk abon. eller HBO + Nrk abon.? Alternativt Netflix + HBO + Nrk abon. målt i forhold til de som kun har Netflix, HBO eller Netflix + HBO? Lenke til kommentar
Horst Tappert Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 "Nordmenn betaler gladelig for strømme-video" ? følte bare for å protestere., jeg betaler ikke verken gladelig eller i heletatt for strømme-video. selv ikke etter at piratebay har blitt til usas progoganda bay #1, og di har mistet 90% av statusen di hadde som en bra underholdnings kilde. Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 Jeg har abonnerer på minst to strømmetjenester til enhver tid (en fast og så bytter jeg mellom flere etter behov). Totalt sett betaler jeg nå mindre enn å se på TV enn før fordi jeg har plombert TVen og sagt opp parabolen. Det hadde altså vært interresant å se disse tallene opp mot parabol/kavelTV-markedene. Det er nok mange som sparer penger (slik som meg) ved å "gladelig" betale for strømmetjenester. 2 Lenke til kommentar
fuzzy76 Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 Og likevel er Norge et av de landene med aller dårligst utvalg i Netflix... Men det er vel ikke annet å vente når innbyggertallet i Norge tilsvarer en enkelt mellomstor by i USA. Lenke til kommentar
Novice99 Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 Akkurat det fuzzy76 nevner irriterer meg veldig...elendig tilbud i forhold til USA. Teller stadig på knappene om jeg skal kutte ut netflix, men blir værende av gammel vane... men det sterkt begrensede tilbudet i forhold til USA irriterer i stadig større grad. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 (endret) Jeg er villig til å bruke ting som å teste youtube red, ...Jepp, YT Red hadde vært interessant. Ellers nope. Svært lite av vanlig mediaproduksjon jeg finner særlig attraktiv, uavhengig av distribusjonsmetode. Men ser på nyheter når det passer sånn, da stort sett NRK produksjoner. Betaler gladelig NRK lisensen selv om jeg ikke har TV. Endret 31. mai 2017 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
_Nils_ Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 Akkurat det fuzzy76 nevner irriterer meg veldig...elendig tilbud i forhold til USA. Teller stadig på knappene om jeg skal kutte ut netflix, men blir værende av gammel vane... men det sterkt begrensede tilbudet i forhold til USA irriterer i stadig større grad. Synes utvalget er bra i forhold til hvor mange kunder de har/kan få... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå