Hansolo--- Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 har kjøpt gaming pc og tenge netverk ned i kjelleren. burde eg kjøpe modem, netverkskort og evntuelt en router til og forsterke det tråløse netverket. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 fra best til verst 1 - trekke kabel rett ned, enten til en ruter i kjelleren eller en switch. 2 - homeplug, nettverk over strømnettet 3 - Trådløs nettverksextender 4 - trådløs Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 (endret) At homeplug er bedre enn trådløst kan vel diskuteres..... Min egen erfaring med homeplug er ræv. Endret 30. mai 2017 av Simkin Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 At homeplug er bedre enn trådløst kan vel diskuteres..... Min egen erfaring med homeplug er ræv. Vel, det kommer an på hvor stabilt trådløsen er, ikke alltid greit ned til en kjeller. Og hvor mye interferens det er på strømnettet. Jeg ville unngått begge Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Kablet er tingen, det er det ingen tvil om Lenke til kommentar
Hansolo--- Skrevet 30. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2017 fra best til verst 1 - trekke kabel rett ned, enten til en ruter i kjelleren eller en switch. 2 - homeplug, nettverk over strømnettet 3 - Trådløs nettverksextender 4 - trådløs hva er en switch Lenke til kommentar
ExcuseMyMandarin Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 fra best til verst 1 - trekke kabel rett ned, enten til en ruter i kjelleren eller en switch. 2 - homeplug, nettverk over strømnettet 3 - Trådløs nettverksextender 4 - trådløs hva er en switch http://lmgtfy.com/?iie=1&q=Hva+er+en+switch 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå