Gå til innhold

Må ta statistikk-emne for å kvalifisere til opptak

Anbefalte innlegg

Hei,

Eg er nettopp ferdig med 4-årig bachelor i utlandet, og søkte meg inn på 2-årig master ved NTNU (Industriell Kybernetikk). Fekk etterkvart beskjed om at statistikken lært ved universitetet eg tok bacheloren på ikkje "matchar" statistikken frå NTNU (TMA4240 - Statistikk, https://www.ntnu.no/studier/emner/TMA4240/2016/1#tab=omEmnet). Eg manglar difor 7.5 sp i statistikk, som er eit krav.

Eg kjem då naturlegvis ikkje inn i år, men satsar på å komme inn til neste år. Det betyr at eg må ta statistikk tilsvarande TMA4240 i løpet av det neste året. Har sett litt rundt, men det er ikkje mykje å finne. Eg befinner meg i Sogn og Fjordane, så undervisning måtte vert i S&Fj eller Bergen. UiB har ein del emner, men du må ha studierett ved eit universitet i Norge for å kunne ta desse. Nettbaserte statistikk emner som gir studiepoeng har eg ikkje sett mykje av. 

Hørte snakk om at eg kanskje kunne søkt meg inn på eit studie ved NTNU som har ledige plassar, og melde meg opp til å ta statistikk? Må isåfall ha støtte frå Lånekassen, mtp. at eg må flytte til Trondheim.

Nokon som har forslag til korleis eg får løyst dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har tatt det statistikkfaget ved NTNU, og det var ikke oppmøteplikt og i tillegg videoforelesninger tilgjengelig, så du kan fint ta det mens du bor hjemme i Sogn. Bare møt opp på eksamen, så skal det gå bra.

Hvilken bachelorgrad er det du har?

Lenke til kommentar

operg: Eg har ikkje sett at det står nevnt nokon plass. Sendte dei for sikkerhets skyld ein e-post for å spør om eg kunne ta emner, men fikk beskjed om at eg ikkje kunne ta enkeltemne der om eg ikkje hadde studierett der på årsstudium eller studieprogram.

Sandraker: Aah, fantastisk, då er jo det en mulighet. Veit du tilfeldigvis om det er mulig for meg å komme inn på NTNU via eit "restopptak" til eit vilkårlig studium, og så melde meg opp til statistikk-emnet?

Gikk Mechanical & Electrical Engineering. 

Endret av Skrapelodd
Lenke til kommentar

Har tatt det statistikkfaget ved NTNU, og det var ikke oppmøteplikt og i tillegg videoforelesninger tilgjengelig, så du kan fint ta det mens du bor hjemme i Sogn. Bare møt opp på eksamen, så skal det gå bra.

Som dei fleste reknefaga på gamle NTNU må ein levera 8/12 ukentlege øvingar eller deromkring. Viss ein tar faget som enkeltfag mens ein bor utanfor Trondheim reknar eg med ein kan forklara situasjonen for studass og avtala at ein kan scanna øvingane og levera på e-post e.l. i staden for fysisk i hyllene på campus.

Trur det skal vera mogleg å ta enkeltemne ved NTNU, men kjenner ikkje prosedyrene her. Elles finn ein alltid nokre Dragvoll-studier på Restetorget. Trur ikkje Statistikk er adgangsbegrensa, så kravet for å melda seg opp er vel berre at ein er tatt opp som student i Trondheim (eg fekk i alle fall feilmelding når eg (litt forvirra) prøvte å melda meg opp i eit fag i Ålesund i staden for tilsvarande emne i Trondheim).

Lenke til kommentar

Som dei fleste reknefaga på gamle NTNU må ein levera 8/12 ukentlege øvingar eller deromkring. Viss ein tar faget som enkeltfag mens ein bor utanfor Trondheim reknar eg med ein kan forklara situasjonen for studass og avtala at ein kan scanna øvingane og levera på e-post e.l. i staden for fysisk i hyllene på campus.

Trur det skal vera mogleg å ta enkeltemne ved NTNU, men kjenner ikkje prosedyrene her. Elles finn ein alltid nokre Dragvoll-studier på Restetorget. Trur ikkje Statistikk er adgangsbegrensa, så kravet for å melda seg opp er vel berre at ein er tatt opp som student i Trondheim (eg fekk i alle fall feilmelding når eg (litt forvirra) prøvte å melda meg opp i eit fag i Ålesund i staden for tilsvarande emne i Trondheim).

Ikke noe problem, statistikk har ukentlige maple tester (elektronisk) og noen større månedtlige innleveringer (leveres også elektronisk).

https://wiki.math.ntnu.no/tma4245/2017v/faq

Eneste som kan være et lite problem er at du får med et gult stemplet A5 ark med notater på eksamen, dette arket må du få hentet før eksamen. Om du kjenner noen i Trondheim er dette en smal sak.

Lenke til kommentar

Ikke noe problem, statistikk har ukentlige maple tester (elektronisk) og noen større månedtlige innleveringer (leveres også elektronisk).

https://wiki.math.ntnu.no/tma4245/2017v/faq

Eneste som kan være et lite problem er at du får med et gult stemplet A5 ark med notater på eksamen, dette arket må du få hentet før eksamen. Om du kjenner noen i Trondheim er dette en smal sak.

Kjenner folk der oppe, så det bør ikkje bli eit problem!

Tusen takk for svar, då prøvar eg meg på restplassar når dei blir lagt ut (rundt 20. juli?), og satsar på å ta det heimefrå. Eventuelt prøve meg på enkeltemne ved UiB, ettersom eg vil få studierett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...