Shrike Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 ***** tror nå kanskje jeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [ Denne Melding var redigert av: Shrike på 2002-12-04 12:24 ] Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Den var gammel jo. [ Denne Melding var redigert av: RulleRimfrost på 2002-12-04 12:33 ] Lenke til kommentar
FaintedGhost Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 hadde akkuratt samme problem med min 1800+ bare sett systemet på high performance i bois fra 100 til 133 så skal alt være i orden Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Han skjønner sikkert ikke hvordan man gjør det. Det eneste han kan er å skrive !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i emnefeltet. Der er han flink. Lenke til kommentar
bertie Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 For å svare på spørsmålet til han som startet tråden her, og ikke alle som prater om at noen gjør skrivefeil og annet tull, så kan det hjelpe å oppgradere bios selv om den finner xp1800 i bios. Hvis du har hatt windows på en tidligere maskin, bør du reinstallere hvis du har byttet ut hovedkort, prosessor etc. (trodde ikke windows XP lot deg gjøre dette uten å aktivere på nytt...) Men det kan jo virke rart hvis pc'en starter opp helt fint bare du klokker ned... Til FamP har jeg bare å si at det er bare en innstilling enten på hovedkortet eller i bios som gjør at pc'en din kjører på 1150 istedenfor 1533mhz. bertie Lenke til kommentar
Data__ Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Sjekk FSB din som nevnt ovenfor. Denne kan du godt fastsette ved å fjerne en jumper på hovedkortet EN annen test du kan ta er å se på prosseorens overflate, skal stå der hvor stor den er.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå