Arodem Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Sony har produsert sin siste PlayStation 3-konsoll.Snipp, snapp, snute for PlayStation 3 Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 På tide det, da. PS4 er i full gang en god stund siden. Jeg var sent ut med PS3, så for all del, sleng meg en liste eller ti med must-have spillene. (vet om, og har noen av de største, men kjør på). Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Eg kjøpte PS3 primært for Demon's Souls og angra aldri på det. Ei heller kjøp av PS4 for Bloodborne. Lenke til kommentar
G Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 (endret) Kun mindre enn 80 millioner PS3-gamere på verdensbasis, blant 7,5 milliarder mennesker. Det overrasker egentlig bittelitt (1 prosent): https://www.google.no/search?q=world+population+2017&oq=world+population+2017 Endret 31. mai 2017 av G Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 Begynte som en spøk og meme hele konsollen, men i sluttfaseårene var ble den faktisk mer brukt enn 360 for min del, sistnevnte var en klar favoritt til online bruk hos meg og kjente. Ganske utrolig hvor hardt MS tryna med One og reverserte situasjonen med Xbox One. Nå var det ingen i flokken som ville ha noe med Xbox å gjøre nesten. Har i hvert fall hatt ett godt løp med PS3 totalt sett 2 Lenke til kommentar
Cinalate Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 takker sony for god konsoll da. har aldri angret på playstation konsoll kjøp. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 Hatt mange timer morro med PS3. Flott maskin på sin tid selv om den hadde litt start problemer. Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 PS3 var en herlig konsoll, i mine øyne. Har hatt mye moro med Gran Turismo 5, Final Fantasy spilla, USFIV, m.m. på den gode gamle feite 60gb ps3'en min. Bruker fortsatt den rundt 10 år gamle gamepad'en som fulgte med, til bilspill osv på PC'en. Ganske solide saker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå