Eriksendrul Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Har lyst til og kjøpe en fin vin til mamma. Hu er glad i ripasso men er litt lei. Vin med lite garvestoffer. Noen tips ? 2-400 kr Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Dra på polet så får du hjelp og handler samtidig Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 30. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2017 Dra på polet så får du hjelp og handler samtidig Får stort sett aldri noe konkret ut av de på polet. Når jeg spør så er alt godt . Så ville ha noen tips om en konkret vin og ikke "alle de på den hyllen er det du ser etter ".. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Hmm, dårlige greier. Jeg har alltid fått god hjelp, men kanskje de som jobber på polet her drikker litt mer enn de hos deg Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Ikke alle som smaker på alt Har alltid fått god hjelp der jeg handler ved at om personen ikke er en Øl kjenner så hanker personen inn en som er det Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. juni 2017 Del Skrevet 24. juni 2017 (endret) Dra på polet så får du hjelp og handler samtidig Får stort sett aldri noe konkret ut av de på polet. Når jeg spør så er alt godt . Så ville ha noen tips om en konkret vin og ikke "alle de på den hyllen er det du ser etter ".. Se på vinmonopolet sine sider? Det står på hver eneste vin hvor mye garvestoffer den har; https://www.vinmonopolet.no/vmpSite/Land/Australia/Coral-Coast-Shiraz-2015/p/1597401 Endret 24. juni 2017 av ahpadt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå