magiga Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Og er bare ett av flere tiltak når E8 i Troms skal bli smartvei. Her kommuniserer trailerne sammen for å få frem norsk laks i tide Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Bare 30 minutter ut i den 18 timer lange bilturen kjører traileren forbi en HUB-flyplass, Langnes. Hvorfor kjøres det 17,5 time til før laksen lastes om bord i fly når tiden er så knapp? Hva er hensikten med resten av kjøreturen? Lenke til kommentar
Paal C. Fediuk Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Eeeee....? Vist man kommer fra Skjervøy og skal inn i Finland..... hvordan kjører man da E8.....?? Kjører vel E6 fra Storslett og ned til Skiboten, og over mot Finland. Er vel ikke i nærheten av E8.....? https://www.google.com/maps/@69.5144336,19.3534286,8z Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 (endret) Ai, den gikk meg hus forbi. Jeg leste bare E8 og tenkte med en gang på fiskemottakene i og utenfor Tromsø. Så vidt meg bekjent er mottaket mye større i Tromsø-området enn på Skjervøy. Likevel er det bare et par timers kjøring til Tromsø, sammenlignet med 17,5 til Finland. Endret 20. juli 2017 av Simen1 Lenke til kommentar
Börje Forssell Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Bare 30 minutter ut i den 18 timer lange bilturen kjører traileren forbi en HUB-flyplass, Langnes. Hvorfor kjøres det 17,5 time til før laksen lastes om bord i fly når tiden er så knapp? Hva er hensikten med resten av kjøreturen? Du har helt rett! Lastebilen skal bare kjøres til nærmeste flyplass for å optimalisere turen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå