knutarn Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Oppgraderte asus rt-ac66u i går. Og nå mistet jeg internett, trådløsnett og kommer meg ikke inn på ruteren igjen . Hva kan være feil ?? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Prøvd beta versjon eller ligdene av merlin firmware. Finnes vel gjennopprettelse cd hvis det heller ikke nytter er nok ruteren defekt. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Resett ruteren (hull på baksiden) og prøv igjen. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Resett ruteren (hull på baksiden) og prøv igjen. Det fungerer ikke på den routeren. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Resett ruteren (hull på baksiden) og prøv igjen. Det fungerer ikke på den routeren. Hvorfor ikke det? Sjekket, og det er en resett-knapp der (ikke hull)... Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Asus synes nok det er for enkelt. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 (endret) Jeg fikk problemer med nest siste oppdatering på min Ac66u, kom meg ikke inn trådløst, hele routeren klikka helt, så måtte koble meg innpå med kabel med laptopen. Fikk til slutt flasha FW på nytt etter mye styr. Jeg bruker nå Merlin sin FW https://asuswrt.lostrealm.ca/download Endret 30. mai 2017 av Simkin Lenke til kommentar
ProZac Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Resett ruteren (hull på baksiden) og prøv igjen. Det fungerer ikke på den routeren. Dette er ren bs, men det er flere resett funksjoner på alle de nyere asus ruterne. Dersom standard resett ikke virker (10sec mens power er på) prøv en 30-30-30 resett. When router is powered on, press the reset button and hold for 30 seconds. (Use a paper clip or something sharp) While holding the reset button pressed, unplug the power of the router and hold the reset button for 30 seconds While still holding the reset button down, turn on the power to the unit again and hold for another 30 seconds. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå