Roar Kneppen Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Fra Louvre august 2011 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Du må være litt mer presis - ikke alle har vært i Paris :-). Se nå fikk du en kommentar, jeg har fått flere, men kun fra mitt hjemfylke. De har selvsagt hørt om Grip. Gunnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2017 Du må være litt mer presis - ikke alle har vært i Paris :-). Se nå fikk du en kommentar, jeg har fått flere, men kun fra mitt hjemfylke. De har selvsagt hørt om Grip. Gunnar De som aldri har hørt om Louvre har vel sansynligvis heller aldri hørt om Paris. Tullprat. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Ser ikke Mona, men hu var vel på plass? Imponert over hva du tryller fram fra arkivet, både her og på dotten. Hilsen Fredrik Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Du må være litt mer presis - ikke alle har vært i Paris :-). Se nå fikk du en kommentar, jeg har fått flere, men kun fra mitt hjemfylke. De har selvsagt hørt om Grip. Gunnar De som aldri har hørt om Louvre har vel sansynligvis heller aldri hørt om Paris.Tullprat. Roar Man må jo provosere litt for å få litt liv i dette sovende nettstedet - mange visninger, men lite kommentarer og utlagte bilder. Var forresten innom bensinstasjonen på Kiellands plass i dag. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Jeg har aldri vært i Paris, derfor heller ikke i Louvre, men det skulle jeg gjerne vært ser jeg. Dette var flotte bilder med et nydelig spill av lys og skygger. Tror kanskje V1 blir min favoritt. Pirkefingeren finner ikke noe sted å pirke i dag Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 Flott billedserie fa Louvre , jeg velger meg v3 og v4 som favoritter . Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg