AnonymDiskusjon Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Hvis du ser bort fra utseende, hvordan liker du at en jente er i adferd og væremåte? Og Hvordan hadde du ønsket at "en bra jente" hadde reagert og respondert på for eksempel denne problemstillingen: Du er på en fest med venner av deg, hvorpå en venninne av deg ut av intet tar tak i deg og kysser deg uten at du vil det selv eller rekker å få henne vekk. Noen tar bilde og poster på fb. Kjæresten din ser bildet på fb. Hvordan reagerer en "bra dame" på dette? Anonymous poster hash: 77a9e...b21 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Dette er en dum problemstilling da det er for mange faktorer man må ta i betraktning. Hva du mener en ''bra jente'' hadde gjort i en slik situasjon er ikke nødvendigvis den samme definisjonen som neste mann vil gi. 2 Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Haha for en tragisk måte å samle støtte på TS. Hva er du ute etter? At internettet skal være på din side og si at dama di er kjip fordi hun ble furt når du kysser noen andre? Få se bildet da så blir tråden litt interessant i hvertfall. 4 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Kjæresten din ser bildet på fb. Hvordan reagerer en "bra dame" på dette? Anonymous poster hash: 77a9e...b21 Hvordan hun reagerer på dette har nada å si på om hun er en "bra dame" eller ei. 1 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Enhver ville vel reagert ublidt på et slikt bilde. Det skal noe til for å rokke meg men jeg hadde nok selv potensielt reagert sterkt på et slikt bilde avhengig av de øvrige detaljer. Jeg skulle ikke mene at man kan legge noe særlig pålitelig psykoanalyse i et slikt eksempel. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2017 Enhver ville vel reagert ublidt på et slikt bilde. Det skal noe til for å rokke meg men jeg hadde nok selv potensielt reagert sterkt på et slikt bilde avhengig av de øvrige detaljer. Jeg skulle ikke mene at man kan legge noe særlig pålitelig psykoanalyse i et slikt eksempel. Takk for seriøst svar:) Anonymous poster hash: 77a9e...b21 Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Hvordan hadde du reagert på et sånt bilde av kjæresten din som kysser en annen fyr på fest da? 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Hva om dama var tilfeldigvis på alle fire mens hun skrubbet gulvet helt naken og hadde en kompis på besøk som også tilfeldigvis er naken, så falt han og pikken skled 'uheldigvis' inn i dama??? Hva hvis noen tok bilder av dette og la det ut på fb, hvordan tror du en 'bra kar' hadde reagert på dette? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Er personen som tok bilde også naken? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Er personen som tok bilde også naken? selvsagt 1 Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 En bra jente er ei som hadde vært fin, søt, deilig, god i senga, spennende, men likevel gir meg fred hver helg så jeg får sjekket opp andre og flørtet i fred for å holde spenningen i livet gående, mens jeg har full tillit til henne! ...men dessverre eksisterer nok ikke det. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Så lenge hun er millionær... Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Eller for mange; har puls (Iallefall et pluss) Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2017 De fleste menn ville nok faktisk likt det litt at dama hadde blitt skikkelig sur og bitch om noe sånn hadde skjedd. Tror han hadde følt seg mer elsket da. Anonymous poster hash: ee59d...397 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå