smy Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Hei folkens håp dere kan hjelp meg den et problem : Jeg har kjøpe et abit an7 hvoedkort så jeg tro være bra men nei: 1:post funksjon er helt på jord. 2:vvolt er kontsant på 2.1v (temp er 46c) og restend voltsett kan jeg ikke rør det skjer ikke noen vits vil still det ned eller opp. 3:jeg har flash til den nyest biose fra abit url:http://www.abit.com.tw/page/en/download/download_detail.php?pFILE_TYPE=Bios&pMAIN_TYPE=Motherboard&pTITLE_ON_SCREEN=AN7&pSOCKET_TYPE=Sock 4;jeg har demonter og monter pc 4 ganger får se pm jeg monter feil men nei. jeg håp dere vet ka som feil og håp om andre også har det hovedkort kan hjelp meg . Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 1- hva er galt med post funksjonen ? 2- kanskje fordi i bios så er det et valg som heter - skal volt stilles automatisk eller manuelt, først fikser du slik at den står på manuelt, så kan du stille inn.. Lenke til kommentar
smy Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 jeg klare ikke å still vvolt ned f esk post funsjon gir faske feil medliger Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg vet ikke hvor du har fått det fra et dette er en type topics vil liker... stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg