Taurean Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Hvordan finner folk billige turer til London? Det billigste jeg finner for et medium kvalitetshotell, helg, fly tur-retur fra Gardermoen er minst 3000kr per pers. Så kommer lommepenger i tillegg. Jeg har sjekket restplass.no, og den er mildt sagt forvirrende. Man bruker "Restplass"-funksjonen, men så må man likevel stille om på innstilligene til London.. Det blir likevel ingen "billige" reiser. Fungerer "restplass" slik at avbestilte turer kommer opp først? Og de blir bestilt fortløpende? Så man må sitte og følge med 24/7 for å finne en bra reise? Hvordan finner folk billige storbyreiser? Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Rynair tar rundt 300kr per pers envei,, så kommer jo hotellet itillegg. men hvorfor må du bo i sentrum? underground funker knall i London Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Søker du på kommende helg? Om du booker litt på forhånd er det ingen problemer med å få fly og hotell til ned mot 1000 per person. Bruker booke separat selv, men her ser du eksempler: http://www.solfaktor.no/tour/charters?a=sfpc&storby=1&deps=norge&words=London&d=30&m=2017-05&delta=%2B84&days=2-2&rating=13&beds=0&maxprce= Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Overnatting er generelt dyrt i London, fly kan en få billig. Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 299kr/veien med norwegian om du er uner 26år og bestiller i god tid. Hotell? Er vel mange fine busker du kan sove under. Evt så lar 7-11 deg sove hos dem om du ser oppegåendes ut. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 Da jeg var i London bodde jeg på Wembley. Mye billigere der enn inne i bykjernen. Så lenge du bor i gangavstand til T-banen, så har det ikke så veldig mye å si hvor du bor. Jeg mener å huske at det tok 15-20 minutter å komme seg til sentrum. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 Bodde på The Cumberland sist jeg hadde London som destinasjon, skal prøve finne noe mer sentralt neste gang... Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Hvis man er i målgruppen kan http://www.kfukhjemmet.org.uk/ være et svært godt alternativ for overnatting. Det er rimelig, men de har også noen husregler man må være oppmerksom på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå