Krakk Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Hei jeg og en venninne har ganske nylig begynt å spille league of legends. Vi vil gjerne finne noen andre, som ikke er for alt for gode i spillet til å spille med. Men hvis du er flink, og ønsker og spille med oss sier vi ikke nei! Vi spiller på euw. Vi er forresten i tidlig 20-årene. 1 Lenke til kommentar
Rebecca95 Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Hei jeg og en venninne har ganske nylig begynt å spille league of legends. Vi vil gjerne finne noen andre, som ikke er for alt for gode i spillet til å spille med. Men hvis du er flink, og ønsker og spille med oss sier vi ikke nei! Vi spiller på euw. Vi er forresten i tidlig 20-årene. Hei Ønsker dere fremdeles noen å spille med? Er ganske ny, så er ikke så veldig flink. 1 Lenke til kommentar
Ka0s95 Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Hey Bare legge til Logical16 1 Lenke til kommentar
Krakk Skrevet 17. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2017 Hei jeg og en venninne har ganske nylig begynt å spille league of legends. Vi vil gjerne finne noen andre, som ikke er for alt for gode i spillet til å spille med. Men hvis du er flink, og ønsker og spille med oss sier vi ikke nei! Vi spiller på euw. Vi er forresten i tidlig 20-årene. Hei Ønsker dere fremdeles noen å spille med? Er ganske ny, så er ikke så veldig flink. Jaa du kan legge til kritsi Lenke til kommentar
blazingimpolitepanda Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Hei jeg og en venninne har ganske nylig begynt å spille league of legends. Vi vil gjerne finne noen andre, som ikke er for alt for gode i spillet til å spille med. Men hvis du er flink, og ønsker og spille med oss sier vi ikke nei! Vi spiller på euw. Vi er forresten i tidlig 20-årene. Hei sann du kan adde meg på EUW ved brukern "GoldenwolfXD" eller "Blazingimpolitepanda" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå