Gå til innhold

Bluetooth problem huawei mate 8 og p9

Anbefalte innlegg

Vi har kjøpt oss nye biler, vw golf 15 modell og polo 2014 modell.

Vi begge har bluetooth i bilene og tenker og bruke den til musikk og telefon, så langt alt ok! Mobilene er gode og virker bra, de er raske og bruker lite batteri.

Men vi har problemer med Bluetooth mot mot bilene.

Først tar vi vw polo, der får vi ikke koblet til i det hele tatt. Har prøvd en note 3 og den virker helt 100% og får koblet den til med det samme. På Huawei P9 får vi ikke koblet til i det hele tatt, telefonen finner bilen men når vi har tastet koden (1234) så vil den ikke koble til, jeg får aldri trykket ok på mobilen. Har noen vært borti det samme og hvilken løsning fungerer, har prøvd og "rense" minne på bluetooth på telefonen uten at det hjalp, slettet alle andre tilkoblinger uten at det hjalp.

Så et annet problem, denne gangen vw golf 7, (15 mod) mot mate 8 her kobler bluetooth helt fint til men bryter med ujevne mellomrom, alt fra 3 til 15 minutter tar det før den bryter. Her har jeg en midlertidig løsning, har installert en bluetooth app som kobler den til igjen hver gang det bryter.

Har noen opplevd det samme? Og finnes det noen løsning? (vil ikke installere custom rom) Denne også virker 100% med min gamle note 3, har prøvd det samme som på P9 uten at det ser ut til og hjelpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hjalp ikke dessverre, har prøvd det noen ganger de siste dagene.

Har foresten fått til bluetooth mot poloen, måtte stoppe bluetooth (slik som du skrev) og måtte slette bluetooth minne, og restarte telefonen og starte bilen, så skru på bluetooth på mobilen og de ble parret. Men bare for telefon ikke for media.

På Golfen hjalp det meg ikke, den kobler fremdeles av i tide og utide. Skal sjekke hva telefonen gjør når den kobler seg fra, for jeg har en ide om at telefonen starter en tjeneste og derfor kobler fra bluetooth..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...