Sara_I Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Hva jobber du i dag med utdanning fra UIA IT og informasjonssystemer? Hva var din første jobb og hvor lenge søkte du jobb? Har samme utdanning og er nyrsjering på jobb Lenke til kommentar
Feh Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Jeg har en tilsvarende utdanning fra høyskolen i vestfold (omtrent samme oppbygning og fag). Var ferdig i 2011, fikk jobb på første forsøk som webutvikler i et lite firma. Jobbet der i fire år før jeg søkte på jobben jeg har i dag. I dag jobber jeg som seniorkonsulent og implementerer et cloudbasert saksbehandlingsverktøy for store/mellomstore bedrifter. Lenke til kommentar
Visum Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 (endret) Holder det ikke med en tråd, da du har opprettet to tråder tidligere om det samme emnet: Bachelor i IT og informasjonssystemer, men kan ikke programmere Jobb med master i informasjonssystemer Hvis du ikke kan programmere i det hele tatt, så sliter du enormt på arbeidsmarkedet innenfor IT. Endret 12. juni 2017 av Fast Jobb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå