Harald Brombach (digi.no) Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Endelig skal Filezilla få etterlengtet passordsikkerhet Lenke til kommentar
hessel Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 "For the average user, feeling secure is more important than being secure." "I'm glad you like a feature that doesn't even increase security." Made my day! ? 1 Lenke til kommentar
Nobunaga Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 Vær forsiktig med å installere Filezilla. De har en ganske brokete historie med bundlng av adware/malware. 1 Lenke til kommentar
6E3NT6C7 Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 ikke-stabil testversjon... Google translate? Lenke til kommentar
fuzzy76 Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 Fra nedlastingssiden for Filezilla: "This installer may include bundled offers.". Tror det største sikkerhetstiltaket er å finne seg en annen klient. Lenke til kommentar
nilsch Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 Klikk på Download i menyen til venstre og deretter Show additional download options istedet, da slipper du søppel. Var ihvertfall slik tidligere. 1 Lenke til kommentar
RonnyVa Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Klikk på Download i menyen til venstre og deretter Show additional download options istedet, da slipper du søppel. Var ihvertfall slik tidligere. Eller last den ned ved hjelp av Ninite. Da får du ikke bundled versjoner av software, men rene og pene utgaver. Ninite.com Lenke til kommentar
fuzzy76 Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 Klikk på Download i menyen til venstre og deretter Show additional download options istedet, da slipper du søppel. Var ihvertfall slik tidligere. Eller last den ned ved hjelp av Ninite. Da får du ikke bundled versjoner av software, men rene og pene utgaver. Ninite.com Hvorfor i alle dager skal jeg installere programvare fra en utvikler som har utvist så dårlig dømmekraft? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 Jeg må si at jeg støtter den orginale utvikleren sin kommentar når dette ble nevnt sist gang. Om uteforstående får nok kontroll til å lese denne fila, så er det allerede for sent, og det vil ha liten effekt. Lenke til kommentar
David Paine Skrevet 6. juli 2020 Del Skrevet 6. juli 2020 Ja, det er sant at base64 er kodet form (du kan avkode den herfra https://url-decode.com/tool/base64-decode), ikke den krypterte formen. Nå er folket mye mer nysgjerrig på deres sikkerhet og har personvernhensyn. Jeg gikk også igjennom artikkelen om FileZilla-hovedpassord. Men i den artikkelen sa forfatteren også at hvis du glemmer hovedpassordet, kan du ikke gjenopprette det igjen. Jeg synes Filezilla, bør også vurdere det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå