Kneipp Skrevet 29. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2017 Jeg har en Google konto med mitt ekte navn og det hender at jeg ser superkule videor på youtube som jeg gjerne vil gi en veloverdreid kommentar på. Men ikke ikke med mitt ekte navn slik Google vil. Hva er er fremgangsmåten? Lage en channel, deretter endre brukernavn, eller lage en ny Google konto og linke til Youtube? Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 29. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2017 Jeg lurer også på dette. Ser jo drøssevis med "falske" navn eller kallenavn på youtube, men da jeg registrerte meg "måtte" jeg gjøre det med fullt navn på youtube kontoen. Lenke til kommentar
petterP9 Skrevet 29. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2017 https://myaccount.google.com/?utm_source=OGB&pli=1 --> personlige opplysninger Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 29. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2017 https://myaccount.google.com/?utm_source=OGB&pli=1 --> personlige opplysninger Ok takk men kan man bare endre navnet sitt til hva man vil? Jeg trodde det var *litt* strengt. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 29. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2017 Det er strengt i forhold til at Google skal kunne gi deg kjeft hvis det skjer noe. At du vil være anonym for resten av nettet er greit Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 29. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2017 (endret) Det er strengt i forhold til at Google skal kunne gi deg kjeft hvis det skjer noe. At du vil være anonym for resten av nettet er greit Hmmm, jeg skjønner fortsatt ikke helt... den eneste muligheten er jo å endre mitt virkelige navn, kan jeg kalle meg Max Power for eksempel? Vil ikke det bli navnet mitt i eposter og sånn på Gmail også? Redigert: Jeg slettet youtube profilen min (og google+ profilen min mens jeg var i farta ) Endret 29. mai 2017 av medlem-329093 Lenke til kommentar
Rim Skrevet 30. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2017 Er det ikke bare å lage en YouTube konto som du ikke linker til gmail'en din? Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 30. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2017 Er det ikke bare å lage en YouTube konto som du ikke linker til gmail'en din? Does not compute... Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 30. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2017 Trykk på bokstaven oppe i høyre hjørne. Der kan du velge om skal bruke kallenavn eller ekte navn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå