Mr.Duklain Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 (endret) Hei. Har en Lenovo Yoga, når jeg setter inn headsettet i den så kobler ikke de interne høytalerene ut. Har prøvd å reinstallere alle lyd-drivere to ganger også har jeg prøvd alle mulige innstillinger som venner av Google har anbefalt. Noen som har flere forslag ? Endret 29. mai 2017 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Ser at du har googlet litt og prøvd det som har hjulpet en del andre, nemlig driverene. Kan det være at det ikke er riktig plugg på headsettet? Er det slakk i pluggen når du setter den inn? Det er en liten mikrobryter som skal slå av høyttalerne mår du setter inn pluggen.. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 29. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2017 (endret) Ser at du har googlet litt og prøvd det som har hjulpet en del andre, nemlig driverene. Kan det være at det ikke er riktig plugg på headsettet? Er det slakk i pluggen når du setter den inn? Det er en liten mikrobryter som skal slå av høyttalerne mår du setter inn pluggen.. Nei, dessverre. Pluggen er helt normal, får lyd ut av headsettet og lyden funker bra, men driver ser det som høyttalere og ikke som headsett når jeg plugger den inn. Kan det ha noe å si? https://forums.lenovo.com/t5/ThinkPad-S-Series-ThinkPad-Yoga/Audio-coming-from-headphone-and-speakers-despite-headphone-being/ta-p/909059 Jeg får ikke opp "headsett tabben" her bare speakers. Jeg får opp mic selv om den ikke er koblet til, men vet ikke om det er den interne som vises da. Endret 29. mai 2017 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå