AnonymDiskusjon Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Hilsen jente Anonymous poster hash: 1eefd...39b Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Kan ikke si jeg har luktet så mye på det, vasker tissen regelmessig så jeg har lite av det. Men hvis jeg husker rett så har det som regel litt harsk lukt. Hvorfor lurer du på det? Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Ingenting, tror jeg. Er vel det som kommer når man har soppinfeksjon. Når jeg hadde det så lukta det iallefall ingenting selv om det så helt horribelt ut. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Ingenting, tror jeg. Er vel det som kommer når man har soppinfeksjon. Når jeg hadde det så lukta det iallefall ingenting selv om det så helt horribelt ut. Har ingenting med soppinfeksjon å gjøre. Det handler om dårlig hygiene. Smegma, fra det greske ordet σμήγμα, sebum ('såpe'), ofte uformelt referert til som kukost[1][2], er en blanding av avskallede epitelceller, transsudate (utskilte) hudoljer, og fukt, som kan samles opp under forhuden hos hanner og i vulva hos hunner. Den har en sterk og karakterisktisk lukt. Smegma unngås som regel ved hjelp av god hygiene. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2017 Nei jeg bare lurte på om det lutet av det på gutter Anonymous poster hash: 1eefd...39b Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Aha, nuvel. Jeg får infeksjon hver gang jeg får antibiotika og da produseres en masse hvit gugge på kølla. Hørtes ut som smegma på beskrivelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå