wailer Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 vær obs på at skal du til Kina i framtiden, kan du nektet visum ditt med Tyrkisk stempel I passet. Fikk selv avslag på Kinesisk visum i fjor pga Tyrkisk stempel i passet, selv om jeg 8 andre Kinesiske visum i passet.. Svensker trenger også visum on arrival i Øst Timor.. Der har jeg bodd og jobbet hvor flere arbeidskolegarer var svenske. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 vær obs på at skal du til Kina i framtiden, kan du nektet visum ditt med Tyrkisk stempel I passet. Fikk selv avslag på Kinesisk visum i fjor pga Tyrkisk stempel i passet, selv om jeg 8 andre Kinesiske visum i passet.. Var dette i august-september 2016? De hadde strengere regler før G20-møtet i september, men jeg trodde de ble mer medgjørlige etter dette. Svensker trenger også visum on arrival i Øst Timor.. Der har jeg bodd og jobbet hvor flere arbeidskolegarer var svenske. Reglene endres. Når var dette? https://www.passportindex.org/comparebyPassport.php?p1=se&p2=no&s=yes Lenke til kommentar
wailer Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Det er flere på Thorne Three forum som har som har fått avslag på Kinesisk visum siste månden pga tyrkisk stempel i passet.Også hvert et par som ikke fikk 72timers transit visum på flyplassen pga det.Var i 2013 jeg bodde i Øst Timor noen månder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå