girfaen Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 trenger man det med norsk pass? Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 (endret) slik jeg har forstått det trenger man visum til Tyrkia.Men hvorfor vil du dra til Tyrkia, og dermed sponse det skruppeløse regimet til Erdogan? Hva med Hellas? Bulgaria? Georgia? Endret 29. mai 2017 av Drogin 2 Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Ja. https://www.regjeringen.no/no/tema/utenrikssaker/reiseinformasjon/velg-land/reiseinfo_tyrkia/id2414945/ Lenke til kommentar
girfaen Skrevet 29. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2017 hvorfor trenger ikke svensker visum men norsk pass trenger? Det norske passet er så jævla søppel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 http://www.tyrkiareiser.no/visumguide Dette er svært enkelt å finne på Google. Ja, alle nordmenn trenger visum til Tyrkia. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 (endret) hvorfor trenger ikke svensker visum men norsk pass trenger? Det norske passet er så jævla søppel. http://www.passportindex.org/byRank.php Ja, enig. Sykt dårlig. Endret 29. mai 2017 av Slettet+45613274 Lenke til kommentar
girfaen Skrevet 29. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2017 jeg tar heller svensk ,amerikansk eller tysk enn norsk pass hvertfall. Søppel Lenke til kommentar
Inventory Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 (endret) For å fly til Tyrkia trenger man pass. Visum fikser man på flyplassen ved ankomst Endret 29. mai 2017 av Inventory Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 hvorfor trenger ikke svensker visum men norsk pass trenger? Det norske passet er så jævla søppel. Du vet at et pass i bunn og grunn bare er en internasjonalt godkjent legitimasjon. Det eneste passet gjør er å si at du er deg og hvor du kommer fra. Passet har i tillegg den funksjonen at man bare trenger det for å reise til land der det er avtale om at bare pass trengs. Det norske passet er dermed ikke søppel, det er avtalene med andre land som isåfall er søppel. 1 Lenke til kommentar
girfaen Skrevet 29. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2017 Norske passset er søppel..... Man har ikke avtale om visumfrihet til de populære store landene,men har bare avtale med sånne tulle land folk aldri drar til eller har hørt om engang. nå må jeg ut med 20 dollar for å bestille visum,Hadde jeg vært svensk, tysk eller tilogmed fra thailand så hadde jeg sluppet det. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Du får fikse deg statsborgerskap og pass i de landene da vettu. Tror ikke den norske stat bryr seg nevneverdig hvis du drar Så skjønner jeg ikke hvorfor du bryr deg når du heter girfaen, du gir tydeligvis mindre faen enn de fleste andre. Lenke til kommentar
girfaen Skrevet 29. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2017 Kaster nnorske passet rett i søpla hvis jeg kan få amerikansk pass med engang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Kaster nnorske passet rett i søpla hvis jeg kan få amerikansk pass med engang. Pust med magen. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Dakar. Må dere søke om visum til enkelte land? *stryker stakkarslige, bortkjemte unger på kinnet*Siden dere vil ha andre pass kan dere flytte ut av Norge og finne ut hvor bra dere egentlig har det her. 3 Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 For å fly til Tyrkia trenger man pass. Visum fikser man på flyplassen ved ankomst Nei, det kan man ikke lenger gjøre. Det må søkes på forhånd. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 hvorfor trenger ikke svensker visum men norsk pass trenger? Det norske passet er så jævla søppel. I Tyrkia skaffer man seg enkelt et visum på flyplassen etter at man har landet. Den eneste ordentlige forskjellen på et norsk og svensk pass er at svenskene ikke trenger å søke om visum før de drar til Rwanda. Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 hvorfor trenger ikke svensker visum men norsk pass trenger? Det norske passet er så jævla søppel. I Tyrkia skaffer man seg enkelt et visum på flyplassen etter at man har landet. Nei, det kan man ikke lenger gjøre. http://www.dinside.no/reise/nye-visumregler-til-tyrkia/61245521 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Det var jeg ikke klar over. Men det nye systemet er jo enda enklere. Du kjøper visum på nett, og printer det ut før avreise. Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Det var jeg ikke klar over. Men det nye systemet er jo enda enklere. Du kjøper visum på nett, og printer det ut før avreise. Jepp, det tar 3-4 minutter så er du reiseklar Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Den eneste ordentlige forskjellen på et norsk og svensk pass er at svenskene ikke trenger å søke om visum før de drar til Rwanda. Og Kiribati hvor det er ganske kronglete for Nordmenn å få visum. Og Palau, Samoa og øst-timor hvor svenskene slipper visa on arrival som Nordmenn må ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå