Gå til innhold

visum til tyrkia

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvorfor trenger ikke svensker visum men norsk pass trenger?

Det norske passet er så jævla søppel. 

Du vet at et pass i bunn og grunn bare er en internasjonalt godkjent legitimasjon. Det eneste passet gjør er å si at du er deg og hvor du kommer fra. Passet har i tillegg den funksjonen at man bare trenger det for å reise til land der det er avtale om at bare pass trengs.

Det norske passet er dermed ikke søppel, det er avtalene med andre land som isåfall er søppel.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Norske passset er søppel.....

Man har ikke avtale om visumfrihet til de populære store landene,men har bare avtale med sånne tulle land folk aldri drar til eller har hørt om engang.

nå må jeg ut med 20 dollar for å bestille visum,Hadde jeg vært svensk, tysk eller tilogmed fra thailand så hadde jeg sluppet det.

Lenke til kommentar

Du får fikse deg statsborgerskap og pass i de landene da vettu. Tror ikke den norske stat bryr seg nevneverdig hvis du drar :p

Så skjønner jeg ikke hvorfor du bryr deg når du heter girfaen, du gir tydeligvis mindre faen enn de fleste andre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Kaster nnorske passet rett i søpla hvis jeg kan få amerikansk pass med engang.

Pust med magen.

Lenke til kommentar

hvorfor trenger ikke svensker visum men norsk pass trenger?

Det norske passet er så jævla søppel.

I Tyrkia skaffer man seg enkelt et visum på flyplassen etter at man har landet.

Den eneste ordentlige forskjellen på et norsk og svensk pass er at svenskene ikke trenger å søke om visum før de drar til Rwanda.

Lenke til kommentar

Den eneste ordentlige forskjellen på et norsk og svensk pass er at svenskene ikke trenger å søke om visum før de drar til Rwanda.

Og Kiribati hvor det er ganske kronglete for Nordmenn å få visum.

Og Palau, Samoa og øst-timor hvor svenskene slipper visa on arrival som Nordmenn må ha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...