fenris1911 Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Instagib er omtrent den eneste grunnen til at jeg prøvde UT og UT2k3 i utgangspunktet. Normale våpen blir for kjedelige i lengden. Instagib gir alt litt mer liv Instagib kan jo på ein måte samanliknast med å spela NW med berre sniper, utan helsa, powerups osv. Korleis kan det vera kjedeleg i lengden når ein i NW legg til mange fleire våpen, power-ups, helsa osv.? Personleg synest eg Instagib er ein avansert form av slike spel som dette: http://www.gamerankings.com/htmlpagesscreens/341988.asp Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Unreal er på vei nedover. 1. Unreal hadde sjarm. 2. UT hadde sjarm, og var bra spillmessig. 3. UT2003 har ikke sjarm, men er ganske bra spillmessig. Forsøk på å være Quake. 4. Unreal er en mislykket videreføring av Unreal. 5. UT2004 blir et krampeaktig forsøk på å løse et problem: at verken UT2003 eller Unreal 2 egentlig slo an. Det er et forsøk på å være Battlefield eller Halo. Det har ingenting med UT å gjøre, og markerer Unreals undergang. Farvel. Så kommer Quake 4. Hurra! Gleder meg til denne diskusjonen: Quake 4 mot Unreal 2004. Quake 4 er bra Unreal 2004 er dårlig. Sånn: jeg er den første som har sagt det. Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Instagib gir sånn ca. tusen mer i hastighet, du slipper all tenkinga på timing (noen mener selvfølgelig at det er dette som gjør NW gøy).. men IG blir intenst, actionfyllt og spennende.. jeg er selvfølgelig biased, ettersom jeg bare spiller IG Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 UT 2004 vil få ein god del betre sjarm og innpakking enn det UT 2003 hadde. UT 2004 blir garantert mykje betre enn UT 2003. Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Instagib gir sånn ca. tusen mer i hastighet Du hadde ikkje sagt det viss du hadde sett to NW toppklanar spela 4on4 TDM. Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) Kjøp heller gode gamle Unreal Tournament. MYE bedre enn ut2003. Det er kunn et spill med bra grafikk. Er forresten MANGE som spiller ut enda.....Meg selv inkludert (hver dag ) Endret 31. desember 2003 av Menkromsen Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Instagib gir sånn ca. tusen mer i hastighet Sjå denne videoen av Noregs beste i UT 2003: http://www.filefront.com/r.b/page__file_in...vi/_output.html Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Så kommer Quake 4. Hurra! Gleder meg til denne diskusjonen: Quake 4 mot Unreal 2004. Quake 4 er bra Unreal 2004 er dårlig. Sånn: jeg er den første som har sagt det. Quake 4 kan ikke akkurat sammenlignes med UT2004... dette fordi Quake 4 kommer ut sånn ca. når UT2005 kommer heh. Selv har jeg aldri likt Quake 3, men jeg liker UT og UT2003. Synes faktisk UT2003 er bedre, og ser ikke helt nostalgien i UT. PS. Og du uttaler deg uten å ha prøvd noen av spillene... jaja Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Så kommer Quake 4. Hurra! Gleder meg til denne diskusjonen: Quake 4 mot Unreal 2004. Quake 4 er bra Unreal 2004 er dårlig. Sånn: jeg er den første som har sagt det. Quake 4 kan ikke akkurat sammenlignes med UT2004... dette fordi Quake 4 kommer ut sånn ca. når UT2005 kommer heh. Selv har jeg aldri likt Quake 3, men jeg liker UT og UT2003. Synes faktisk UT2003 er bedre, og ser ikke helt nostalgien i UT. PS. Og du uttaler deg uten å ha prøvd noen av spillene... jaja Det gjelder å være tidlig ute. For enhver pris. Kanskje jeg kunne gå lenger: Quake 5 er bare tull. Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Unreal er på vei nedover. 1. Unreal hadde sjarm. 2. UT hadde sjarm, og var bra spillmessig. 3. UT2003 har ikke sjarm, men er ganske bra spillmessig. Forsøk på å være Quake. 4. Unreal 2 er en mislykket videreføring av Unreal. 5. UT2004 blir et krampeaktig forsøk på å løse et problem: at verken UT2003 eller Unreal 2 egentlig slo an. Det er et forsøk på å være Battlefield eller Halo. Det har ingenting med UT å gjøre, og markerer Unreals undergang. Farvel. Så kommer Quake 4. Hurra! Gleder meg til denne diskusjonen: Quake 4 mot Unreal 2004. Quake 4 er bra Unreal 2004 er dårlig. Sånn: jeg er den første som har sagt det. UT2003 var for mye nytt og fikk bare med seg halvparten av alle UT spillerene. Personlig foretrekker jeg UT fremfor UT2003, pga veldig få dårlige grunner, men gode nok til at jeg holder meg til UT. Rollespillet forsvant i UT2003, som f.eks. taunte 'Ha ha ha!' når du dreper noen. Det finnes der fremdeles men er rotete, så du ikke ser hvem som taunter. HUD'en i UT2003 har jeg tatt helt vekk selv om jeg spiller NW. Synes den ble for 'barnslig' og savner GUI u-windows. Men fremdeles så har du store gratise bonuspakker til Unreal spillene (hvor andre spillprodusenter ville ha tatt masse penger for dem), hvor Quake kommer ut i hele 2 forsjellige spill, Quake 3 og Quake 3 team arena. Unreal spillene er et mer komplett spill med flere gametypes. Gametypene er ganske geniale men jeg tror gamere i vår tidsalder ikke er klare får sånt enda som f.eks BombingRun. Unreal 2 ble en liten flopp hvor mye av det går ut på å vise grafikken og fine damer, mens unreal 1 virkelig tok av etter Doom. UT2004 inkluderer UT2003 så de har sikkert sett at 2003 ikke tok helt av og levde opp til forventningene. Men tror likevel UT2004 vil gjøre det mye bedre enn hva UT2003 gjorde. Hvis Quake 4 skal bli basert på den like intense og krevende motoren som Doom III baserer seg på så ser jeg ingen grunn til at Quake 4 skal bli noe som helst bedre. De klarer vel å presse inn max 8 stk i Q4 da? Quake blir vel fremdeles for DM'ere. Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Instagib gir sånn ca. tusen mer i hastighet Sjå denne videoen av Noregs beste i UT 2003: http://www.filefront.com/r.b/page__file_in...vi/_output.html Jo, det var imponerende spill. Uten å gå for langt inn i detalj: konklusjonen er at UT er rett og slett morsommere enn UT2k3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå