The_evil_blue_toad Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Det er absolutt verdt 120 kroner. Det er iallefall god trening før UT2004. Det ser digg ut. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 løp og kjøp! hvis det koster bare en hundrings kjøper jeg det selv. Var jo veldig billig for 3 cd-er, så det til 300 kr nå nettop og lurte på om jeg skulle kjøpe det. Glad jeg sparte de pengene. Lenke til kommentar
cock hammer Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) det er det mest solide og fete multiplayerspillet som finnes spør du meg. selvfølgelig masse folk som spiller! gleder meg stort til ut2004 Endret 9. desember 2003 av cock hammer Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Foreslår at alle unreal'ere registrerer seg på Unreal.no for å kunne få et mere aktivt unreal community. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 er det mulig å kjøre biler og stasj i UT2003? eller var det unreal 2? eller er det bare noe jeg mener å ha sett på et bakpå et unreal cover? Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Foreslår at alle unreal'ere registrerer seg på Unreal.no for å kunne få et mere aktivt unreal community. 11 medlemmer... Det vakke stort Jaja... 11 er bedre enn 10 Endret 9. desember 2003 av Nymfo- Olga Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Nystarta for å si det slik.. Lenke til kommentar
falut Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Tja, det er ikkje så forferdeleg mange som speler det lengre... Mitt tips er heller å venta på UT 2004. Om ikkje UT 2003 er heilt dødt enno, så blir det nok det då. of topic: Der er jo folk som spiller Unreal Tournament enda..sånn som meg Tviler på at det kommer til å dø helt ut.... on topic: Jeg spiller det ikke, men min gode venn ranger spiller det.. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Spiller det fortsatt jeg i alle fall. Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 of topic: Der er jo folk som spiller Unreal Tournament enda..sånn som meg Det er akkurat det. Det originale Unreal Tournament er faktisk meir populært enn UT 2003. Det verkar ikkje slik på stats, men det er fordi UT 2003 tell botar som spelarar òg. Ellers er det kanskje fordi eg speler NW CTF at eg synest det er så få folk. Det er nok av folk som speler instagib. Helsing UT 2003-fan. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Spiller fremdeles Morro spill, holder meg på Abiverb (Norsk server , DM) som regel.. [uT]Snabben .. Leter forøvrig etter en ny clan Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 of topic: Der er jo folk som spiller Unreal Tournament enda..sånn som meg Det er akkurat det. Det originale Unreal Tournament er faktisk meir populært enn UT 2003. Det verkar ikkje slik på stats, men det er fordi UT 2003 tell botar som spelarar òg. Ellers er det kanskje fordi eg speler NW CTF at eg synest det er så få folk. Det er nok av folk som speler instagib. Helsing UT 2003-fan. Instagib er omtrent den eneste grunnen til at jeg prøvde UT og UT2k3 i utgangspunktet. Normale våpen blir for kjedelige i lengden. Instagib gir alt litt mer liv Lenke til kommentar
falut Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Instagib er omtrent den eneste grunnen til at jeg prøvde UT og UT2k3 i utgangspunktet.Normale våpen blir for kjedelige i lengden. Instagib gir alt litt mer liv Du får ikke skills av å spille med instagib. Det er kjedligere å spille instagib i lengden enn med vanlige våpen. Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Instagib er omtrent den eneste grunnen til at jeg prøvde UT og UT2k3 i utgangspunktet.Normale våpen blir for kjedelige i lengden. Instagib gir alt litt mer liv Du får ikke skills av å spille med instagib. Det er kjedligere å spille instagib i lengden enn med vanlige våpen. Du får utrolig god aim med insta, men du får forferdlig lite 'precog' skillz som gjør spill mere spennende. Gi instagib zoom å du har en camper match, unasett public eller pcw, uansett newbs eller pro'z.. Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) *fjernet grunnet feilpost* Endret 29. desember 2003 av Corduroy Lenke til kommentar
falut Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Instagib er omtrent den eneste grunnen til at jeg prøvde UT og UT2k3 i utgangspunktet.Normale våpen blir for kjedelige i lengden. Instagib gir alt litt mer liv Du får ikke skills av å spille med instagib. Det er kjedligere å spille instagib i lengden enn med vanlige våpen. Du får utrolig god aim med insta, men du får forferdlig lite 'precog' skillz som gjør spill mere spennende. Gi instagib zoom å du har en camper match, unasett public eller pcw, uansett newbs eller pro'z.. Mulig det med å få god aim med insta, men jeg syntest det er bedre å bruke sniper og skyte noen hoder for å få bedre aim. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 instagib? Å det er? Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 instagib? Å det er? En mutator til UT og Ut2k3 der du får et våpen til å drepe med. One hit kill. Mutert fra quake sin populære railgun mod. Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Spiller! Gøy i singelplayer også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå