r0w Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 ZenBook 3 Deluxe byr på en 14-tommers 1080p-skjerm men er ikke større enn en 13-tommer. Hmmmmmm? 1 Lenke til kommentar
StigtriX Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Jeg forstår ikke hvorfor Asus insisterer på å ødelegge laptopene med PÅ/AV-knapp der Delete egentlig skal være. Rimelig irriterende. Lenke til kommentar
Dovakin Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Zenbook Deluxe 3 er snasen. Jeg synes også at 1,1 kg er maks av hva en 13,3"+ bærbar bør veie. Har fortsatt Samsung 900x3c, som drar på årene. Synd Samsung ikke leverer bærbare i Europa lenger, ellers hadde nok allerede kjøpt Samsung 900x3l (840 gram). Lenke til kommentar
Karamell Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 "skjønnhet, portabilitet og ytelse" --- totally agree ^^ spesielt hun til høyre Lenke til kommentar
Ompa Kaiiizer Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Asus-maskinene er fine de, men de sliter litt med én ting: viftestøy. 2 Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Asus-maskinene er fine de, men de sliter litt med én ting: viftestøy. Det kommer veldig ann på modellen. Noen av dem har jo ikke vifter. Kjæresten kjøpte en rimelig Asus 15 tommer og den bråker en del. Min 13 tommer som var dobbelt så dyr (13.000,-) Er helt støyfri ved daglig bruk. Lenke til kommentar
Argyros Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Asus-maskinene er fine de, men de sliter litt med én ting: viftestøy. Det kommer veldig ann på modellen. Noen av dem har jo ikke vifter. Kjæresten kjøpte en rimelig Asus 15 tommer og den bråker en del. Min 13 tommer som var dobbelt så dyr (13.000,-) Er helt støyfri ved daglig bruk. Jeg har UX305CA 13,3" fra Asus som er vifteløs - deilig å slippe viftestøyen, men har likevel vurdert å reklamere da den både har elektrostøy (kan være vel så plagsomt) og statisk-elektrisk/"skittenstrøm" i chassis (særlig på baksiden av panelet, men også rundt touchpad) og det er vel ikke meningen at det skal være slik .... Prøvde å kontkte support for å høre om de kjente til problemet og evt kunne sende nytt adapter om det er der feilen ligger, men fikk beskjed at hele maskinen må sendes inn og da er det jo full formatering og lenger tid uten laptop som er noe kjedelig når det er eneste pc'n for tida.. :-/ Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 Asus-maskinene er fine de, men de sliter litt med én ting: viftestøy.Bestilte en UX530, men sendte den kjapt i retur. Det var konstant viftestøy, selv med minimal belastning. Synd, for PC-en i seg selv virket ålreit. Lenke til kommentar
TStensland Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Skulle bare ønske Asus (og andre for den saks skyld) hadde lagd flere modeller med både Windows og Android. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå