Roar Kneppen Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Her ville jeg kutta vekk det lyse feltet oppe i begge versjoner da de stjeler omtrent hele oppmerksomheten. Scroll opp og dekk til for å se hva du synes når du ender opp med panoramaformater. Kanskje hadde fuglene tålt et klikk til på skarphet, men da er vi på kanten. Jeg tar ofte et klikk for mye og reduserer ned det siste med fade på engelsk, uttoning på norsk. Gå direkte til rediger og klikk uttoning så får du en glidebryter der du kan redusere siste klikk. Kan brukes på de fleste filtre og verktøy, men det går alltid på siste operasjonsklikk. Roar Lenke til kommentar
h-a Skrevet 29. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2017 Her ville jeg kutta vekk det lyse feltet oppe i begge versjoner da de stjeler omtrent hele oppmerksomheten. Scroll opp og dekk til for å se hva du synes når du ender opp med panoramaformater. Kanskje hadde fuglene tålt et klikk til på skarphet, men da er vi på kanten. Jeg tar ofte et klikk for mye og reduserer ned det siste med fade på engelsk, uttoning på norsk. Gå direkte til rediger og klikk uttoning så får du en glidebryter der du kan redusere siste klikk. Kan brukes på de fleste filtre og verktøy, men det går alltid på siste operasjonsklikk. Roar Takk for kommentar. Skulle ha med kanten oppe for å få en liten historie, men det ble nok for mye. Dessuten ser jeg at snøen "brenner ut" pga jpg-filene. Bildet med de to tviler jeg på om tåler oppskarping fordi begge er litt ute av fokus (?) Men den fremste er ikke så ille. På versjon 2 som er i fokus (tror jeg...) tåler nok oppskarping, men pga jpg-fil er det skarpet opp allerede i kamera. Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Nydelig Helge. V1 best for meg. ☺☺ Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Litt ute av fokus, men fint av silendene, okkesom.. Lite kutt oppe, kanskje... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg