Roar Kneppen Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Du har jo etterhvert presentert helvetes mange gode portretter så kanskje tar jeg munnen for full når jeg rangerer dette blant de beste. I og med at jeg kan være frekk som flatlusa forsøkte jeg meg med en beskjæring til høyre og endte opp med 880 pix. i bredde der du har 1000. Ser du har en halv lensflare i venstrekanten som godt kunne få smaker kloner også. Ikke ofte jeg blander meg borti utsnittene dine, men denne gangen var det liksom noe som ba om det. Take it or leave it. Roar Lenke til kommentar
Pande Skrevet 30. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2017 Du har jo etterhvert presentert helvetes mange gode portretter så kanskje tar jeg munnen for full når jeg rangerer dette blant de beste. I og med at jeg kan være frekk som flatlusa forsøkte jeg meg med en beskjæring til høyre og endte opp med 880 pix. i bredde der du har 1000. Ser du har en halv lensflare i venstrekanten som godt kunne få smaker kloner også. Ikke ofte jeg blander meg borti utsnittene dine, men denne gangen var det liksom noe som ba om det. Take it or leave it. Roar Takker for rosende ord og innspill, Knepen:-) Dette er nok en type bilde som får bli som det er. Personlig likte jeg det litt "rotete" uttrykket, da jeg synes det kler motivet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg