Cthulhu Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 Nei, vi prater ikke om sol og sommer, men om Computex!Det er den tiden på året igjen... Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 (endret) Asus starter balletOg ved siden av ulempen som kommer når man hopper over en natt ved å reise seks tidssoner østover, er det nettopp tungvekteren Asus som er en av grunnene til at Tek.nos utskremte allerede er på plass i Taipei. For selv om messegulvet først åpner tirsdag den 30. juni lokal tid, tyvstarter Asus hele bøtteballetten på mandag. Det var de veeeldig tidlig Asus skulle begynne, over en måned før? Og 30. Juni er en fredag! Endret 28. mai 2017 av OC-Freak 1 Lenke til kommentar
kaldviking Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 når den energiske toppsjefen Jensen Huang entrer scenen i sin sedvanlige tettsittende sorte skinnjakke Jensen? Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Skjønner at dere skal over til VG, men prøv å unngå å kopiere ITavisen. Lenke til kommentar
Cthulhu Skrevet 29. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2017 Asus starter ballet Og ved siden av ulempen som kommer når man hopper over en natt ved å reise seks tidssoner østover, er det nettopp tungvekteren Asus som er en av grunnene til at Tek.nos utskremte allerede er på plass i Taipei. For selv om messegulvet først åpner tirsdag den 30. juni lokal tid, tyvstarter Asus hele bøtteballetten på mandag. Det var de veeeldig tidlig Asus skulle begynne, over en måned før? Og 30. Juni er en fredag! Vi skylder på jetlag! ? 1 Lenke til kommentar
r0w Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Skjønner at dere skal over til VG, men prøv å unngå å kopiere ITavisen. Jeg åpnet faktisk ITavisen - noe jeg ikke har gjort på lenge - bare for å se hva tek.no hadde kopiert, men klarer ikke å finne dette? Det er godt mulig det er jeg som overser noe her, men hvor er ITavisen kopiert i denne artikkelen? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Skjønner at dere skal over til VG, men prøv å unngå å kopiere ITavisen.Jeg åpnet faktisk ITavisen - noe jeg ikke har gjort på lenge - bare for å se hva tek.no hadde kopiert, men klarer ikke å finne dette Det er godt mulig det er jeg som overser noe her, men hvor er ITavisen kopiert i denne artikkelen? Har muligens noe med at begge bruker alfabetet og ord 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Siste gledelige nyheter før sommeren tar makten. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 (endret) når den energiske toppsjefen Jensen Huang entrer scenen i sin sedvanlige tettsittende sorte skinnjakke Jensen? Crazy å hete Jensen til fornavn! http://nvidianews.nvidia.com/bios/jensen-huang Redigert: Jeg tipper 黃仁勳 eller Huáng Rénxūn eller Jen-Hsun Huang har blitt for vanskelig i det internasjonale markedet. Enklere med bare Jensen. Til og med vi fra Norge klarer å uttale det! Endret 30. mai 2017 av Knutgrus Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Skjønner at dere skal over til VG, men prøv å unngå å kopiere ITavisen. Jeg åpnet faktisk ITavisen - noe jeg ikke har gjort på lenge - bare for å se hva tek.no hadde kopiert, men klarer ikke å finne dette Det er godt mulig det er jeg som overser noe her, men hvor er ITavisen kopiert i denne artikkelen? Har noe med å skynde seg i stedet for å lese igjennom hva de har skrevet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå