Delvis Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 (endret) Skulle hatt et 40 " tv som er ok. Brukes til kombinert tv og dataskjerm.Hvordan er feks dette? FINLUX 43" FULL HD LED TV FIN43FTV660BK Eller dette kanskje: Finlux 40" Liker sokkelen og litt høyde. Endret 28. mai 2017 av Delvis Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2017 Rett før den 11 år gamle 37" LG'en ryker nå, så jeg må ha ny.Helst ikke større enn 40 ". Håper på noen gode forslag Bør være sånn sokkel på midten ( passer ikke med to ben på hver side)Og helst ikke Samsung. Ellers åpen for hva som helst. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Styr unna Finlux (det er vel ikke er merke lengre engang; kun et navn som produseres av billige komponenter et sted i Kina?). Jeg ville sett på: LG, Philips, Samsung, Panasonic eller Sony. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Styr unna Finlux (det er vel ikke er merke lengre engang; kun et navn som produseres av billige komponenter et sted i Kina?). Jeg ville sett på: LG, Philips, Samsung, Panasonic eller Sony. Finlux lages ikke i Kina. Finlux er et varemerke som selges i Norge, Sverige og Finland, og TV-ene produseres av Vestel i Tyrkia. Man bør ikke henge seg opp i produksjonsland. Philips er heller ingen fabrikk lenger, bare et varemerke som produseres av TP Vision i Kina. LG, Samsung, Panasonic og Sony produserer også mange produkter i Kina. Men Finlux i dag er billige TV-er og ytelsen kan vel sammenliknes med de aller billigste modellene fra de kjente store merkene. Finlux leverer noen litt spesielle modeller, og 40" fra Komplett som TS lenker til går faktisk på 12V så den kan brukes på solcelleanlegg og i bil/campingvogn. Og er oppgitt til kun 19W effektforbruk! Tror ingen andre merker på det norske markedet kan levere 40" full HD med sigarettennerkabel inkludert. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Er vel en del fabrikker i polen trur jeg, men uansett. Finlux er ikke noe verre enn de enkleste modellene fra de større leverandørene. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Er vel en del fabrikker i polen trur jeg, men uansett. Finlux er ikke noe verre enn de enkleste modellene fra de større leverandørene. Bortsett fra at entry-modeller fra Samsung og Philips ofte har hvitbalanse-kontroll, så er dette helt riktig. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2017 Har sett på dette. LG TV 43UJ750VAEN. Ser de samme koster 9 og et halvt i sverige, så det er vel ganske prisgunstig pris.Er det noe spesielt å bemerke på den? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Fin tv det imo. årets 7 serie går ikke under LG sin Super UHD i år som den gjorde i fjor, men skal absolutt være en "ok" ++ tv 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå