Fotoskrulla Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 Veien til havet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Her ser jeg at du har benyttet deg av ekstrem vidvinkel for å utnytte sentralperspektivet - en optisk illusjon der det ser ut som kantene i veien går sammen i det fjerne. Dette gir god dybdefølelse sammen med gjerdet, men føler likevel at det blir litt "flatt" - det mangler liksom noe, et tydelig blikkfang. Jeg ville også vurdert kutt på himmelen. Dette er min vurdering ut fra det jeg kan se på mobilen. Ha ei fin fotouke. Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
sussss Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Synes det ser dejligt ud...fint med vejen i venstre side her..god dybde i billedet :-) hilsen Suss 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2017 Her ser jeg at du har benyttet deg av ekstrem vidvinkel for å utnytte sentralperspektivet - en optisk illusjon der det ser ut som kantene i veien går sammen i det fjerne. Dette gir god dybdefølelse sammen med gjerdet, men føler likevel at det blir litt "flatt" - det mangler liksom noe, et tydelig blikkfang. Jeg ville også vurdert kutt på himmelen. Dette er min vurdering ut fra det jeg kan se på mobilen. Ha ei fin fotouke. Mvh Gunnar Hei Gunnar på mobil Ja, synes vegen gav godt dybdesug og det så nærmest ut som den endet ut i intet (noe som ikke helt er tilfellet..bare nesten) Bildet mangler kanskje et blikkfang i form av en person eller en motorsykkel eller noe, men jeg syntes vegen var blikkfanget der og da mens jeg tok bildet. Bildet gjenspeiler freden og roen på stedet synes jeg. Jeg ville gjerne kutte mer i himmelen, men kom i konflikt med kondensstripa fra flyet, for jeg ville gjerne ha den med skjønner du. Ha en fin uke du også og takk for konstruktiv tilbakemelding! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2017 Synes det ser dejligt ud...fint med vejen i venstre side her..god dybde i billedet :-) hilsen Suss Ja, det var riktig deilig, 22 grader og en deilig vind Dessverre ingen Suss-skyer denne dagen, bare en stripe fra et fly Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 ...... og veien til havet var laaang og rett ser jeg. Antagelig ikke enig når jeg ville halvert himmelen sett i høyrekanten og tatt 1 cm nede for å få veikanten enda mer direkte ut på venstre ramme. Men forsdlag er som du veit kun forslag og kan godt gis et tupp derru veit eller prøve de ut for å se om de har noe for seg. Roar 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Flott landskapsbilde med veien og gjerdet som gir en fin dybde til bildet . Flott utsikt mot havet og fjellene i bakgrunnen . Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2017 ...... og veien til havet var laaang og rett ser jeg. Antagelig ikke enig når jeg ville halvert himmelen sett i høyrekanten og tatt 1 cm nede for å få veikanten enda mer direkte ut på venstre ramme. Men forsdlag er som du veit kun forslag og kan godt gis et tupp derru veit eller prøve de ut for å se om de har noe for seg. Roar Jo da, jeg ser hva du mener. Jeg skal gjøre et forsøk og legge som V2 når jeg får tid Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2017 Flott landskapsbilde med veien og gjerdet som gir en fin dybde til bildet . Flott utsikt mot havet og fjellene i bakgrunnen . Alec Takk skal du ha Alec! Det var en superfin dag på et superfint sted! Føler meg privilegert! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 (endret) V1 med "hele" kondensstripen falt best i smak! Bra komp! PS! Heller bittttelittegrann mot venstre, kanskje... Endret 30. mai 2017 av smort1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 ...... og veien til havet var laaang og rett ser jeg. Antagelig ikke enig når jeg ville halvert himmelen sett i høyrekanten og tatt 1 cm nede for å få veikanten enda mer direkte ut på venstre ramme. Men forsdlag er som du veit kun forslag og kan godt gis et tupp derru veit eller prøve de ut for å se om de har noe for seg. Roar Jo da, jeg ser hva du mener. Jeg skal gjøre et forsøk og legge som V2 når jeg får tid Nå ser du at du la til istedenfor å kutte. Mitt poeng med å kutte var at da vil venstre veikant gå ut på venstre ramme hvilket vil øke spenningen i og med at den andre går ut på nedre. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg