Gå til innhold

Elastisk vanntett tastatur. Prøvd den?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann..

Jeg har prøvd ett lignende tastatur..

Ganske fælt å skrive på.. Touch kan du bare glemme, du må nemlig trykke ned ganske hardt for at tastaturet skal kjenne at du trykker..

Plusset er selvsagt at det tåler bensin, olje, syrer (Hva i alle dager gjør du med syrer på lanparties??) og selvsagt vann.. Ulempen er at det er tregt, tung og vondt å skrive på.

Mvh,

Thomas.

Lenke til kommentar
Data-n00b Skrevet 05/12/2003 : 16:22

Heisann..

Jeg har prøvd ett lignende tastatur..

Ganske fælt å skrive på.. Touch kan du bare glemme, du må nemlig trykke ned ganske hardt for at tastaturet skal kjenne at du trykker..

Plusset er selvsagt at det tåler bensin, olje, syrer (Hva i alle dager gjør du med syrer på lanparties??) og selvsagt vann.. Ulempen er at det er tregt, tung og vondt å skrive på.

Mvh,

Thomas.

Spørs jo om denne er like lite følsom. Tenker meg kanskje det blir ganske behagelig med en LYDLØS tastatur.

Lenke til kommentar
PandaMartin Skrevet 05/12/2003 : 16:40

ja.. enkelte tastatur bråker som bare pokker

og for ikke å snakke om intellimouse 3.0

vist du spiller diablo2 (som er et klikk,klikk,klikk,dø,klikk,klikk,klikk,dø, spill alle som har spillt diablo forsto nokk den der) kan muselyder bli forbanna irriterendes 

Ja har spilt D2 og det er "clickfest" som blizzard kaller det.

Det skulla ha blitt laga ei fleksibel mus, med silikon overflate eller noe sånt som er formbar til en viss grad og med f.eks stoffbunn slik at den kan gli på musematter. Knappene kunne ha vært forskjellige "soner" på musa.

Lenke til kommentar
ja. Skal man på LAN er det vel bare å rulle den sammen og pakke den i baklomma :laugh:

Det går fint ann, ja.

Jeg har testet tastaturet i en butikk. Det er fælt å skrive på, men det går. Du kan vel alltids spille noen type spill, hvor du bare bruker noen få taster, men det er absolutt mest for pynt, ikke for bruk.

Lenke til kommentar

Slike flate tastaturer ser artige ut, men regner med at de alltid vil være veldig ubehagelige å bruke, iallefall den billige varianten te 500kr. Og litt kjedelig om den etter en stund blir "skrukkete", bøyd i kantene og ruller seg ikke helt ut (må strykes..?).

Anyway, ska du først ha keyboard gadget, koffor ikke "ta han helt ut" med dette:

http://www.ananova.com/news/story/sm_54825...news.technology

irkeyboardAP362x500.jpg

Der har du keyboard. Eneste problem må vere harde bordplater....;)

Lenke til kommentar

FETT :)

vist du er svaksynt så kan du sette den lysgreia langt vekke fra flaten og få

SVÆÆRE taster eller ? :) det blir vel kansje problemer med å registrere "trykkene" dine da :(

men det der er jo noe av d feteste jeg har sett:) , med mindre du er på lan med skitne bordplater.. blir ikke greit å spise pizza me fingrene som du har slept fram og tilbake over bordet i et døgn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...