Lex-Icon Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 På ultradata.no har de et tastatur som er elastisk og vanntett. Noen som har testet denne? Hvordan er den, behagelig? Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 oi... selv vist tastaturet evt er ekkelt å skrive med det ser det så forbanna kult ut at jeg er villig til å betale 500 kr for det uansett Lenke til kommentar
Lex-Icon Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 ja. Skal man på LAN er det vel bare å rulle den sammen og pakke den i baklomma Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 så er d bare å utvikle en elastisk å vanntett mus.. så har du nice uødeleggelig lan utstyr Lenke til kommentar
Data-n00b Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Heisann.. Jeg har prøvd ett lignende tastatur.. Ganske fælt å skrive på.. Touch kan du bare glemme, du må nemlig trykke ned ganske hardt for at tastaturet skal kjenne at du trykker.. Plusset er selvsagt at det tåler bensin, olje, syrer (Hva i alle dager gjør du med syrer på lanparties??) og selvsagt vann.. Ulempen er at det er tregt, tung og vondt å skrive på. Mvh, Thomas. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Var på Elkjøp her om dagen og rundt hjørnet hvor de har service lå det under kassa. Spurte om jeg kunne prøve det. Var faktisk ok å trykke på, var jævli snålt, føles litt... rart ut med gummi taster, men kult tastatur Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 sikkert ikke noe for de med pølsefingrer Lenke til kommentar
Lex-Icon Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Data-n00b Skrevet 05/12/2003 : 16:22 Heisann.. Jeg har prøvd ett lignende tastatur.. Ganske fælt å skrive på.. Touch kan du bare glemme, du må nemlig trykke ned ganske hardt for at tastaturet skal kjenne at du trykker.. Plusset er selvsagt at det tåler bensin, olje, syrer (Hva i alle dager gjør du med syrer på lanparties??) og selvsagt vann.. Ulempen er at det er tregt, tung og vondt å skrive på. Mvh, Thomas. Spørs jo om denne er like lite følsom. Tenker meg kanskje det blir ganske behagelig med en LYDLØS tastatur. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 ja.. enkelte tastatur bråker som bare pokker og for ikke å snakke om intellimouse 3.0 vist du spiller diablo2 (som er et klikk,klikk,klikk,dø,klikk,klikk,klikk,dø, spill alle som har spillt diablo forsto nokk den der) kan muselyder bli forbanna irriterendes Lenke til kommentar
Lex-Icon Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 PandaMartin Skrevet 05/12/2003 : 16:40 ja.. enkelte tastatur bråker som bare pokker og for ikke å snakke om intellimouse 3.0 vist du spiller diablo2 (som er et klikk,klikk,klikk,dø,klikk,klikk,klikk,dø, spill alle som har spillt diablo forsto nokk den der) kan muselyder bli forbanna irriterendes Ja har spilt D2 og det er "clickfest" som blizzard kaller det. Det skulla ha blitt laga ei fleksibel mus, med silikon overflate eller noe sånt som er formbar til en viss grad og med f.eks stoffbunn slik at den kan gli på musematter. Knappene kunne ha vært forskjellige "soner" på musa. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 silikon mus hadde vert noe da:) myk å deilig .. så den formet seg etter hånden din. den burde jo sitte som støpt.. bokstavelig talt Lenke til kommentar
It's me Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 ja. Skal man på LAN er det vel bare å rulle den sammen og pakke den i baklomma Det går fint ann, ja. Jeg har testet tastaturet i en butikk. Det er fælt å skrive på, men det går. Du kan vel alltids spille noen type spill, hvor du bare bruker noen få taster, men det er absolutt mest for pynt, ikke for bruk. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) det er noe lignende på www.elfa.se Tasteløs tastatur med IP65(vanntettheten) sertifisering! råe priser da, godt over 2000kr Endret 5. desember 2003 av Jonki Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Slike flate tastaturer ser artige ut, men regner med at de alltid vil være veldig ubehagelige å bruke, iallefall den billige varianten te 500kr. Og litt kjedelig om den etter en stund blir "skrukkete", bøyd i kantene og ruller seg ikke helt ut (må strykes..?). Anyway, ska du først ha keyboard gadget, koffor ikke "ta han helt ut" med dette: http://www.ananova.com/news/story/sm_54825...news.technology Der har du keyboard. Eneste problem må vere harde bordplater.... Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 FETT vist du er svaksynt så kan du sette den lysgreia langt vekke fra flaten og få SVÆÆRE taster eller ? det blir vel kansje problemer med å registrere "trykkene" dine da men det der er jo noe av d feteste jeg har sett:) , med mindre du er på lan med skitne bordplater.. blir ikke greit å spise pizza me fingrene som du har slept fram og tilbake over bordet i et døgn Lenke til kommentar
Errae Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 kan ikke se for meg at man greie å skrive så fort med den tingen ;D Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 får nokk vondt i fingrene.. prøv å dunk fingrene i bordet i noen timer Lenke til kommentar
Errae Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 godt poeng. er vell ikke så nøyaktig. for viss jeg ikke har missforstått så måler den avstanden fra den dingsen til strålen blir brutt. å den kan bomm siden det har som tendens å "henge" igjen noen fingre her å der ;D hehe Lenke til kommentar
Kei Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Fytti såg rått ut lurer på om det tastaturet funker i vann sitter og plasker i en liten vann brett i plexi må testes... Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 det er praktisk i jobb sammenheng osv når du flytter på deg ofte? men det er ikke digg å skrive på så ganske meningsløst å kjøpe det til hjemmebruk.. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå