xcelin Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Har alle fått de bildene nå ? de som mangler bare send mail adressa Tusen takk, klassen og jeg er veldig takknemlige ^^; Bare hyggelig men trenger hjelp med oppgaven læreren vår har snakket hele timen om at komuna vår går konkurs så.... ja føler at jeg har fått med meg 2 filosofer, darwin og kant Lenke til kommentar
kverrulantisme Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 (endret) Har alle fått de bildene nå ? de som mangler bare send mail adressa Tusen takk, klassen og jeg er veldig takknemlige ^^; Bare hyggelig men trenger hjelp med oppgaven læreren vår har snakket hele timen om at komuna vår går konkurs så.... ja føler at jeg har fått med meg 2 filosofer, darwin og kant Oi sann såpass ja. I klassen vår så tenker vi at Heidegger, Nietzsche og Kierkegaard kan være relevante... egt alle eksistensfilosofene da som jeg selv tenker kan være lure å bruke.. haha huff Endret 1. juni 2017 av kverrulantisme Lenke til kommentar
Evelynn Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Hva tenker dere om temaet: demokrati? Lenke til kommentar
kverrulantisme Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 (endret) Hva tenker dere om temaet: demokrati? Selv synes jeg det fort blir veldig spennende, med tanke på sannhet og formidling av sannhet (i de ulike formene osv) --- Altså hvordan det påvirket demokratiet og menneskene og makt forholdene i det Endret 1. juni 2017 av kverrulantisme Lenke til kommentar
Sara.A Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Kan Platons hulelignelse også eventuelt bli knyttet til temaet om sannhet? Lenke til kommentar
Hannahis Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Vi har snakket en del om opplyste selvstendige borgere samt dratt inn Simone hvorvidt hun snakker om å leve autentisk liv osv. Lenke til kommentar
kverrulantisme Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Kan Platons hulelignelse også eventuelt bli knyttet til temaet om sannhet? Kan være det tenker jeg da, avhengig av hvordan du vinkler og bruker det i filosofisk sammenheng med temaet.. 1 Lenke til kommentar
Evelynn Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Jeg tenker det kanskje blir noe om hvordan falske sannheter truer demokratiet. Lenke til kommentar
lololo9 Skrevet 1. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2017 Jeg tenker det kanskje blir noe om hvordan falske sannheter truer demokratiet. Enig, tenkte på akkurat det samme etter å ha lest alle artikler! Lenke til kommentar
ASarvarsen Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Har alle fått de bildene nå ? de som mangler bare send mail adressa [email protected] Tusen takk på forhånd Lenke til kommentar
ASarvarsen Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Vi har en facebook gruppe til alle de som har kommet opp i Historie og filosofi 2 Våren 2017. https://www.facebook.com/groups/1544405912239310/?ref=aymt_homepage_panel Vi er ikke så mange, men her vil vi dele informasjon, synspunkter, ideer, tanker osv. Bare bli med! åpent for alle ! Lenke til kommentar
andreas1101 Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Har alle fått de bildene nå ? de som mangler bare send mail adressa [email protected] Takker på forhånd! Lenke til kommentar
Blue7 Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 læreren vår fant eksamen sette ifra 2010 og sier at det kan bli mye av det samme siden det er samme tema ? dere tenker angående dette ? Kunne jeg fått sett eksamen settet fra 2010, ligger ikke på Udir.. Ja går det ann å sende bilder inne her a ? Godt spørsmål. Jeg er ikke så dreven her inne enda.. Kanskje du bare kan skriv inn oppgaven? eller få mailen din og sende bildene den er lang liksom [email protected] meg også [email protected] sent (Y) send til meg også [email protected] Meg også er du snill =) [email protected] Lenke til kommentar
NYL_1234 Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 læreren vår fant eksamen sette ifra 2010 og sier at det kan bli mye av det samme siden det er samme tema ? dere tenker angående dette ? Kan du sende den på mail til meg også? [email protected] Lenke til kommentar
Permanent marker Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 læreren vår fant eksamen sette ifra 2010 og sier at det kan bli mye av det samme siden det er samme tema ? dere tenker angående dette ? Kunne du sendt eksamenen fra 2010 til meg og vær så snill? [email protected] Lenke til kommentar
xcelin Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Vist alle i denne gruppe går på den fb gruppa kan jeg legge ut bildene der ? ?? Lenke til kommentar
dannern98 Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Admin burde endre facebook gruppen fra offentlig til private/closed Lenke til kommentar
fihel Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Noen som har noen gode "historiske og dagsaktuelle eksempel der løgn eller fordreininger av sannheten har vært brukt i politisk hensikt"? Og har dere noen gode linker til aktuelle kilder? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Blue7 Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Sett deg inn i moderne filosofi omkring sannhet og kunnskap, spesielt når det gjelder historie som vitenskap kan man trekke disse teoriene inn som vitenskap? Korrespondanseteorien, positivisme og hermeneutikk. Lenke til kommentar
fihel Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 https://www.civita.no/2016/03/19/donald-trump-og-det-postfaktuelle-demokrati ganske god artikkel som kanskje kan være nyttig til i morgen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå