Hans Eri Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 (endret) læreren vår fant eksamen sette ifra 2010 og sier at det kan bli mye av det samme siden det er samme tema ? dere tenker angående dette ? Kunne jeg fått sett eksamen settet fra 2010, ligger ikke på Udir.. Ja går det ann å sende bilder inne her a ? Godt spørsmål. Jeg er ikke så dreven her inne enda.. Kanskje du bare kan skriv inn oppgaven? eller få mailen din og sende bildene den er lang liksom .. Endret 1. juni 2017 av Hans Eri Lenke til kommentar
MariaVMy Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 læreren vår fant eksamen sette ifra 2010 og sier at det kan bli mye av det samme siden det er samme tema ? dere tenker angående dette ? Kunne jeg fått sett eksamen settet fra 2010, ligger ikke på Udir.. Ja går det ann å sende bilder inne her a ? Godt spørsmål. Jeg er ikke så dreven her inne enda.. Kanskje du bare kan skriv inn oppgaven? eller få mailen din og sende bildene den er lang liksom [email protected] meg også [email protected] Lenke til kommentar
xcelin Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 læreren vår fant eksamen sette ifra 2010 og sier at det kan bli mye av det samme siden det er samme tema ? dere tenker angående dette ? Kunne jeg fått sett eksamen settet fra 2010, ligger ikke på Udir.. Ja går det ann å sende bilder inne her a ? Godt spørsmål. Jeg er ikke så dreven her inne enda.. Kanskje du bare kan skriv inn oppgaven? eller få mailen din og sende bildene den er lang liksom [email protected] meg også [email protected] sent (Y) Lenke til kommentar
xcelin Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Noen som har annelse på noen filosofer er helt tomt i hodet. Kommer ikke på noen ting trenger tips!! Lenke til kommentar
Jodda123 Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 (endret) Kan du sende den til meg også? Endret 1. juni 2017 av Jodda123 Lenke til kommentar
rmj97 Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Kan du sende til meg [email protected] ? Lenke til kommentar
rmj97 Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Kan du sende til meg [email protected] ? Lenke til kommentar
kverrulantisme Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Noen som har annelse på noen filosofer er helt tomt i hodet. Kommer ikke på noen ting trenger tips!! Hvis man får vinklet det til å handle om filosfisk sannhet ol så kan det jo bli relevant med Heidegger, Nietzsche, Kierkegaard og andre syn på sannhet og de forskjellige typene av sannhet osv 1 Lenke til kommentar
Hannahis Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 læreren vår fant eksamen sette ifra 2010 og sier at det kan bli mye av det samme siden det er samme tema ? dere tenker angående dette ? Kunne jeg fått sett eksamen settet fra 2010, ligger ikke på Udir.. Ja går det ann å sende bilder inne her a ? Godt spørsmål. Jeg er ikke så dreven her inne enda.. Kanskje du bare kan skriv inn oppgaven? eller få mailen din og sende bildene den er lang liksom [email protected] meg også [email protected] sent (Y) send til meg også [email protected] Lenke til kommentar
fihel Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 kunne du som hadde eksamen fra 2010 sendt den til meg også? [email protected] Lenke til kommentar
jone12326 Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 add mei på sanpchat: jone12326 Lenke til kommentar
Sara.A Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 (endret) . Endret 1. juni 2017 av Sara.A Lenke til kommentar
dannern98 Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 (endret) læreren vår fant eksamen sette ifra 2010 og sier at det kan bli mye av det samme siden det er samme tema ? dere tenker angående dette ? Kunne jeg fått sett eksamen settet fra 2010, ligger ikke på Udir.. Ja går det ann å sende bilder inne her a ? Godt spørsmål. Jeg er ikke så dreven her inne enda.. Kanskje du bare kan skriv inn oppgaven? eller få mailen din og sende bildene den er lang liksom Har sendt den på melding til deg Har du mulighet til å sende meg også? :-) [email protected] Takk på forhånd Endret 1. juni 2017 av dannern98 Lenke til kommentar
lololo9 Skrevet 1. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2017 læreren vår fant eksamen sette ifra 2010 og sier at det kan bli mye av det samme siden det er samme tema ? dere tenker angående dette ? Kunne jeg fått sett eksamen settet fra 2010, ligger ikke på Udir.. Ja går det ann å sende bilder inne her a ? Godt spørsmål. Jeg er ikke så dreven her inne enda.. Kanskje du bare kan skriv inn oppgaven? eller få mailen din og sende bildene den er lang liksom Har sendt den på melding til deg Har du mulighet til å sende meg også? :-) Takk på forhånd Kan du sende den til meg og? Lenke til kommentar
kverrulantisme Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 læreren vår fant eksamen sette ifra 2010 og sier at det kan bli mye av det samme siden det er samme tema ? dere tenker angående dette ? Kunne jeg fått sett eksamen settet fra 2010, ligger ikke på Udir.. Ja går det ann å sende bilder inne her a ? Godt spørsmål. Jeg er ikke så dreven her inne enda.. Kanskje du bare kan skriv inn oppgaven? eller få mailen din og sende bildene den er lang liksom [email protected] meg også [email protected] sent (Y) Hei kunne du sent til meg også? På [email protected] Lenke til kommentar
xcelin Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Har alle fått de bildene nå ? de som mangler bare send mail adressa 1 Lenke til kommentar
dannern98 Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Har alle fått de bildene nå ? de som mangler bare send mail adressa [email protected] Lenke til kommentar
xcelin Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Har alle fått de bildene nå ? de som mangler bare send mail adressa [email protected] sent Lenke til kommentar
kverrulantisme Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Har alle fått de bildene nå ? de som mangler bare send mail adressa Tusen takk, klassen og jeg er veldig takknemlige ^^; Lenke til kommentar
Hvvvm Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 (endret) Har alle fått de bildene nå ? de som mangler bare send mail adressa [email protected] Endret 1. juni 2017 av Hvvvm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå