Malin_ Skrevet 16. juni 2017 Del Skrevet 16. juni 2017 Hvordan gikk det med dere? Hvis dere har fått resultatet enda da Lenke til kommentar
freddi98 Skrevet 16. juni 2017 Del Skrevet 16. juni 2017 Hvordan gikk det med dere? Hvis dere har fått resultatet enda da Har du fått resultatet? Lenke til kommentar
andrea988 Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 Fikk 5 men skjønner ingenting, var heeeelt sikker på at dette holdt til en 6:( Dere da? Lenke til kommentar
Nordlending1 Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 Fikk 5 men skjønner ingenting, var heeeelt sikker på at dette holdt til en 6:( Dere da? Jeg har karakter 6 i standpunkt men fikk 2 på eksamen! :OOO hva har jeg gjort galt? Lenke til kommentar
lololo9 Skrevet 17. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2017 Oi, du bør kanskje klage? Send besvarelsen til læreren din! Lenke til kommentar
lololo9 Skrevet 17. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2017 Fikk 5 men skjønner ingenting, var heeeelt sikker på at dette holdt til en 6:( Dere da?Jeg fikk også 5, men er fornøyd, fordi jeg var veldig misfornøyd med det jeg skrev på eksamen og var skikkelig stressa under eksamen! Det var også en ganske vanskelig oppgave Lenke til kommentar
Nordlending1 Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 Oi, du bør kanskje klage? Send besvarelsen til læreren din! Jeg skal klage, men læreren vår er sykemeldt (han var sykemeldt dagene før eksamen også) og er ingen andre lærere som underviser i rettslære på skolen vår.. Lenke til kommentar
lololo9 Skrevet 17. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2017 Oi, du bør kanskje klage? Send besvarelsen til læreren din!Jeg skal klage, men læreren vår er sykemeldt (han var sykemeldt dagene før eksamen også) og er ingen andre lærere som underviser i rettslære på skolen vår..Hmmm det er kjipt... men kanskje læreren din kan se på besvarelsen hvis du sender den til h*n? Ellers så kan du legge den her ut eller sende på melding så vi kan sammenligne den med våre besvarelser? Lenke til kommentar
Nordlending1 Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 Oi, du bør kanskje klage? Send besvarelsen til læreren din!Jeg skal klage, men læreren vår er sykemeldt (han var sykemeldt dagene før eksamen også) og er ingen andre lærere som underviser i rettslære på skolen vår..Hmmm det er kjipt... men kanskje læreren din kan se på besvarelsen hvis du sender den til h*n? Ellers så kan du legge den her ut eller sende på melding så vi kan sammenligne den med våre besvarelser? Kan sende den til deg takk Lenke til kommentar
Nordlending1 Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 Oi, du bør kanskje klage? Send besvarelsen til læreren din!Jeg skal klage, men læreren vår er sykemeldt (han var sykemeldt dagene før eksamen også) og er ingen andre lærere som underviser i rettslære på skolen vår..Hmmm det er kjipt... men kanskje læreren din kan se på besvarelsen hvis du sender den til h*n? Ellers så kan du legge den her ut eller sende på melding så vi kan sammenligne den med våre besvarelser? Kan sende den til deg takk over 80% av klassen vår fikk karakteren 2, 2 stk fikk 3 og resten fikk stryk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå