lololo9 Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 flere som har kommet opp i det? tenkte å lage en tråd for de som skal ha eksamen i rettslære 2 på onsdag! Lenke til kommentar
lololo9 Skrevet 29. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2017 Kult! Gruer meg litt til onsdag! Lenke til kommentar
mø8943 Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Jeg kom opp! Hva håper dere vi får om? Lenke til kommentar
lololo9 Skrevet 29. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2017 Håper på avtaleloven og forvaltning, men tror vi kjøpsretten! Lenke til kommentar
johoo98 Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Håper på avtaleloven og forvaltning, men tror vi kjøpsretten! Kan hende vi får noe fra alle disse 3 Vi får se i morgen når vi får tema! Men hvordan øver dere? Selv tenkte jeg å løse tidligere eksamensoppgaver først, men har ikke giddet det likevel... Venter egentlig bare på i morgen når vi får tema, så tenkte jeg å gå gjennom relevante ting da og lese gjennom oppgaver som gjelder temaene.. Lenke til kommentar
lololo9 Skrevet 29. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2017 Håper på avtaleloven og forvaltning, men tror vi kjøpsretten! Kan hende vi får noe fra alle disse 3 Vi får se i morgen når vi får tema! Men hvordan øver dere? Selv tenkte jeg å løse tidligere eksamensoppgaver først, men har ikke giddet det likevel... Venter egentlig bare på i morgen når vi får tema, så tenkte jeg å gå gjennom relevante ting da og lese gjennom oppgaver som gjelder temaene.. jeg har først og fremst gått gjennom det som jeg synes er litt vanskelig, og ellers har jeg gått gjennom alle kapitler. Venter med oppgaver til i morgen, fordi jeg orker ikke å gjøre masse oppgaver som ikke er relevante til eksamen Lenke til kommentar
johoo98 Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Håper på avtaleloven og forvaltning, men tror vi kjøpsretten! Kan hende vi får noe fra alle disse 3 Vi får se i morgen når vi får tema! Men hvordan øver dere? Selv tenkte jeg å løse tidligere eksamensoppgaver først, men har ikke giddet det likevel... Venter egentlig bare på i morgen når vi får tema, så tenkte jeg å gå gjennom relevante ting da og lese gjennom oppgaver som gjelder temaene.. jeg har først og fremst gått gjennom det som jeg synes er litt vanskelig, og ellers har jeg gått gjennom alle kapitler. Venter med oppgaver til i morgen, fordi jeg orker ikke å gjøre masse oppgaver som ikke er relevante til eksamen haha, lurt! Lenke til kommentar
JennyO Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Jeg har også kommet opp i det! Er veldig spent på hva vi får ja. Skal vi diskutere litt her etter klokken 09:00 imorgen da vi får forberedelsesdelen? Noen som har en mal/formalitet på hvordan en har tenkt å løse oppgavene? Lenke til kommentar
JennyO Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Håper på avtaleloven og forvaltning, men tror vi kjøpsretten! Kan hende vi får noe fra alle disse 3 Vi får se i morgen når vi får tema! Men hvordan øver dere? Selv tenkte jeg å løse tidligere eksamensoppgaver først, men har ikke giddet det likevel... Venter egentlig bare på i morgen når vi får tema, så tenkte jeg å gå gjennom relevante ting da og lese gjennom oppgaver som gjelder temaene.. jeg har først og fremst gått gjennom det som jeg synes er litt vanskelig, og ellers har jeg gått gjennom alle kapitler. Venter med oppgaver til i morgen, fordi jeg orker ikke å gjøre masse oppgaver som ikke er relevante til eksamen haha, lurt! Smart! Bedre å gå all-in på det som faktisk er relevant:) Lenke til kommentar
lololo9 Skrevet 29. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2017 Jeg har også kommet opp i det! Er veldig spent på hva vi får ja. Skal vi diskutere litt her etter klokken 09:00 imorgen da vi får forberedelsesdelen? Noen som har en mal/formalitet på hvordan en har tenkt å løse oppgavene? ja, vi kan godt det! magefølelsen min sier at vi får kjøpsrett på eksamen Lenke til kommentar
mø8943 Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Jeg blir gjerne med å diskutere i morgen :-) Har sett litt på tidligere eksamensbesvarelser og hva som kjennetegner høy måloppnåelse i dag, men selve lesinga tar jeg i morgen når vi får tema. Håper på erstatningsrett og forbrukerkjøp egentlig. Lenke til kommentar
andrea988 Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Ja til å diskutere i morgen! Håper på forvaltning og erstatning Lenke til kommentar
JennyO Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Flott! Da ''prates'' vi litt over 09 imorgen:) Lenke til kommentar
JennyO Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Det ser ut som vi fikk kjøps/forbrukerkjøpsrett, erstatningsrett og avtalerett:) Lenke til kommentar
andrea988 Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Neeei håpte vi ikke fikk kjøpsretten:( Spent på om det blir privatkkjøp eller forbrukerkjøp 1 Lenke til kommentar
lololo9 Skrevet 30. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2017 Ja! Gruer meg litt til erstatningsansvar for barn!? Lenke til kommentar
lololo9 Skrevet 30. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2017 Upsss mobilen min klikket så jeg trykket på beste svar ved uhell hahaha Lenke til kommentar
johoo98 Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Jeg har også kommet opp i det! Er veldig spent på hva vi får ja. Skal vi diskutere litt her etter klokken 09:00 imorgen da vi får forberedelsesdelen? Noen som har en mal/formalitet på hvordan en har tenkt å løse oppgavene? ja, vi kan godt det! magefølelsen min sier at vi får kjøpsrett på eksamen Du har god magefølelse! Lenke til kommentar
lololo9 Skrevet 30. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2017 Hehe de fikk ikke kjøpsretten på fjorårets eksamen, derfor forventet jeg at vi skal få den i år! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå