jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 [ Denne Melding var redigert av: mais på 2002-11-29 22:53 ] Lenke til kommentar
BBC Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Hehehe... Tror du ikke jeg leser News og har allerede sett den? Lenke til kommentar
Red Dog Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 En liten (!!) advarsel.. Anbefales ikke hvis du har svakt hjerte eller gravid... Lenke til kommentar
Christopher Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Skvatt litt der ja! Lenke til kommentar
house Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 noen som vil ha ihjel andre her, hadde høytalerene på fullt (106db) på 50cm noe som jeg sitter nærmere enn.. å fy ****.. skjønte ingen ting, jeg.. bare ett still bilde ? hmmz.. merkelig, så hyler bilder til meg. da skvetter jeg så det kjennes ut som om hjertet tar en ny vri! [farlig den der] Housey Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Quote: mais skrev (2002-02-28 19:09):se på dette bildet her om dere kan se noe merkelig p.s det kan ta litt tid før dere ser det :smile:http://outspired.yo.lv/whatswrong.swf Den er da gammel...sett den ca 1/2år siden. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Jeg hadde en mistanke om at det var noe sånt... Men FYTTERAKKERN og jeg skvatt for det :razz: Hadde volumet ganske høyt, og satt med trynet gaaaanske nære skjermen og studerte bildet Jeg er glad jeg har en vegg rett bak stolen min... Lenke til kommentar
EL_Lobo Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Satan å , æ skvatt , helvette satt her nå , fyllesyk ,å jævli ,midt i natten med lyden på fult Je faaaan med det dær Naboene våkna også ? tror jeg ? faaan å svinhøyt :sad: PS: sjekk denne linken og tenk på hva slike sider/linker/spill kan føre til :sad: http://www.itavisen.no/art/1298290.html Og jeg ble fan ikke advart ! så husk på det Mais PS: håper du for deg ett skikkelig sjokk du også en dag :razz: [ Denne Melding var redigert av: EL_Lobo på 2002-03-01 13:47 ] Lenke til kommentar
toriamos Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Mais, din drittsekk. Klokka tre om natta, har spilt Wolfenstein online i to timer, drukket to bøtter kaffe, røyka tjue med filter - nå tør jeg ikke gå å legge meg. Lenke til kommentar
mrf00rk Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Wolfenstein er eid. Synd slutten er idiot. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Snufs... ikke engang mamma kunne trøste meg etter den skrekkopplevelsen. Hadde SELVFØLGELIG høyttalerne på full guffe 20cm fra hodet mitt, og trodde det brøt ut demonkrig i hodet mitt da det smalt... Ekkelt... Lenke til kommentar
mirrormatch Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Ja d fikk blodpumpa i gang ja. Akselererte fra 80 til 200 på 2 sek... Treffer nesten ikke tastene pga skjelving. Huuuuff skumle greier Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 FY **** ass.. Skvatt og hjertet hoppa.. Klokka er tross alt halv fem om natta.. btw, er off topic og flyttes til Søppel. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Hei, linken funker ikke lenger... Jeg vil også bli skremt :smile: Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Quote: On 2002-03-01 08:31, GalFisk skrev:Hei, linken funker ikke lenger...Jeg vil også bli skremt :smile: Joda, linken virker den ! Hvis sia er treg å laste - trykk på refresh så kommer den til slutt. Sjekka den igår kveld. Da var den veldig treg, men plutselig : !!!SJOKK!!! Hadde på meg "øreklokker" med lyden passe høyt. (Hadde akkurat spilt UT) Tok litt tid før jeg roet meg ned ja...... Lenke til kommentar
labri Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 helsikken! skvatt der ja. kommentar til det med wolfenstein: hele historien suger jo rass. Eneste som har et snev av humor er nettopp slutten. Dog jeg aner at det ikke var meningen at det skulle være morsomt.... hehehe bra link! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Quote: On 2002-02-28 19:09, mais skrev:se på dette bildet her om dere kan se noe merkelig p.s det kan ta litt tid før dere ser det :smile:http://outspired.yo.lv/whatswrong.swf Lasta (seff) saken i bakgrunnen, lydkortet var kobla til forsterkeren's AV1 inngang, men forsterkeren stod på CD så der var det tyst. Merka ingenting :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå