ebola Skrevet 22. oktober 2001 Del Skrevet 22. oktober 2001 jeg skulle gjerne ha tak i et DHCP programm for windows (2k).. og.. funker de innebygde "internet connection sharing" saken i win2k bra.. eller bør jeg bytte det ut med noe annet.. i såfall hva?? vil spill, irc osv.. fungere med "standart" ICS programmet i 2000?? -ebola Lenke til kommentar
bulldog76 Skrevet 23. oktober 2001 Del Skrevet 23. oktober 2001 Quote: On 2001-10-22 21:47, ebola skrev:jeg skulle gjerne ha tak i et DHCP programm for windows (2k)..og..funker de innebygde "internet connection sharing" saken i win2k bra.. eller bør jeg bytte det ut med noe annet.. i såfall hva??vil spill, irc osv.. fungere med "standart" ICS programmet i 2000??-ebola dhcp for w2k - internet connection sharing.. ja, det fungerer bra. Lenke til kommentar
Miniguru Skrevet 23. oktober 2001 Del Skrevet 23. oktober 2001 VDHCP synes jeg er bra http://www.pscs.co.uk/products/vdhcp/index.html Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 23. oktober 2001 Del Skrevet 23. oktober 2001 ICS'en i W2K vet jeg ikke noe serli om, men det jeg vet er at andre separate ICS program ofte har problem når to stk. skal spille på samme server i fx. CS eller på andre spill der det må logges på internett for å spille. tror du skal prøve ut ICS først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå