sgt_ryan Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Heisann alle klokkere. I dag fikk jeg en annen cpu og klokket opp til 2700 nivå. Når jeg skjekker agp/pci bus hastighet i sandra 2003 ligger de faktisk litt under normalen!(siden jeg ikke har agp pci lock) er dette normalt? bra er du jo i så fall! Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 de er jo ikke så ille, men en annen cpu ville nok ha vært mer sammarbeidsvillig. har hatt min xp 1800 på 2.45 med vannkjøling, og skal snart se hva den klarer i vapo. men når det gjelder agp\pci frevenesene dine, så har det nok noe å gjøre med at du fsb klokker, og at agp\pci følger fsb på en litt merkelig måte. skal prøve å vise: 133fsb 66agp 33pci hvis vi løfter fsb'n til si 150fsb 75agp 40pci det er slik på litt eldre hovedkort. mitt også. Lenke til kommentar
sgt_ryan Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 takker for svar! det hjalp meg litt! har ikke funnet grensen for hvor mye jeg kan klokke så jeg prøver litt til. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 glad jeg var til hjelp. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Enkelte xp2100 klokker veldig bra, min fikk jeg opp til 2.4GHz med vannkjøling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå