XE800 Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 Noen andre som opplever at fullskjermsspill plutselig minimaliseres? Såvidt jeg kan se er det et "usynlig" vindu som åpner og lukker seg et splittsekund etter at spillet er minimalisert (usynlig = kun rammen synes). Dette skjer jevnlig, både på stasjonæren og laptopen. Jeg skjønner ikke hvilken app som kan være ansvarlig? Finner ingenting i Event Log og vet ikke helt hva mer jeg kan gjøre for å finne synderen? Skikkelig irriterende, spesielt når det skjer midt i et actionspill (som minimaliseres men ikke pauses). Begge PCene er W10 og jeg bruker Malwarebytes + Norton 360 på begge. Noen idéer? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 vel, du må se på hva som kjører, om ingenting skiller seg ut umiddelbart må du begynne å deaktivere program som kjører i bakgrunnen til du finner programmet som er skyldig. Eventuelt kan du reinstallere OS'et og starte fresh. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Her er et lite program som viser hva som er i fokus: http://www.happydroid.com/focus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå