Ratinora Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 Jeg ser etter en smartklokke eller sportsklokke til under 1450kr. Jeg ønsker et fint design, en stor skjerm og en del funksjoner. For eksempel Sony smartwatch 3 eller TomTom spark cardio Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 Hvor viktig er smartfunksjoner kontra treningsfunksjoner for deg? TomTom er rene treningsklokker med aktivitetsmåling (fra 2. generasjon), men er helt uten smarte funksjoner. Skal du ha noe som er mest for trening, men litt smart (viser hvem som ringer med svar/avvis, lese meldinger (SMS, Facebook, epost etc), men ikke mulighet for å svare, kan du se på Garmin Vivoactive HR til ca 1300 på power.no nå. Den har både GPS og innebygget pulsmåler, og er dermed en komplett treningsklokke også, i tillegg til at den har aktivitetslogging og søvnlogging. Lenke til kommentar
Ratinora Skrevet 28. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2017 Jeg trenger ikke smartfunksjoner, jeg er mest opptatt av designet på systemet, skjermoppløsning, og kvalitet. Garmin vivoactive hr er en veldig fin sportsklokke men den er vanskelig å få tak i for under 1450kr Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 Ser den er 1294 på både Lefdal og Elkjøp, og er på lager i flere av butikkene: https://www.elkjop.no/product/mobil-og-gps/smartklokke/GARVIVOHR/garmin-vivoactive-gps-smartklokke#tab-store-availability-trigger Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 Hvis du vil ha en tynnere klokke, men som må ha pulsbelte for å kunne logge puls, er Vivoactive (uten HR) et alternativ. Koster under 900 mange steder nå: https://www.prisguide.no/produkt/garmin-vivoactive-224372 Lenke til kommentar
Ratinora Skrevet 28. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2017 Hva med polar A360? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 (endret) Da har du gått fra "smartklokke eller sportsklokke" til aktivitetsmåler uten GPS. A360 blir omtrent som Fitbit Charge 2, men A360 måler ikke pulsen hele tiden, kun når du trener. A370 måler hele tiden, som Charge 2. Hva er ditt bruksområde? Trener du ofte utendørs? Med eller uten mobil? Endret 10. juni 2017 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
Ratinora Skrevet 10. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2017 Nå ser jeg på garmin sine aktivitetsarmbånd, jeg trener mye på treningssenter og jeg løper en del. Hvilken garmin klokke er best for disse aktivitetene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Nå ser jeg på garmin sine aktivitetsarmbånd, jeg trener mye på treningssenter og jeg løper en del. Hvilken garmin klokke er best for disse aktivitetene? Vivosmart HR dekker behovet da, omtrent som Fitbit Charge 2. Dersom du løper ute, og vil ha GPS, må du velge Vivosmart HR+. Som alternativ, med mer fokus på trening enn aktivitet, og med både puls og GPS, se på TomTom Runner/Multisport/Spark Cardio: https://www.teknikmagasinet.no/produkter/sport-o-fritid/aktivitetsmalere/varemerker/tomtom/tomtom-spark-cardio-large-black Lenke til kommentar
Andyoid Skrevet 11. juni 2017 Del Skrevet 11. juni 2017 Optisk HR (måling på håndleddet) er ok for nybegynnere eller om man ikke er opptatt av å få alt logget helt reellt. Det er foreløpig ingenting som smår pulsbelte. Men om man bare skal gå en tur spiller det gjerne ikke så stor rolle 1 Lenke til kommentar
Ratinora Skrevet 3. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2017 Jeg endte opp med huawei watch. Lenke til kommentar
Phithor Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Tenkte å tipse om Huawei Watch 2 til halv pris på proshop: https://www.proshop.no/Pulsmaaler-og-skritteller/Huawei-Watch-2-Sports-Concrete-Grey/2600440 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå