Dj Frost Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Heisann! Skal gå til innkjøp av amd 64 i dag og lurer på hva ram jeg skal ha. tenker på pc3200 400mhz, men hvilket merke kan dere anbefale? Har god erfaring med twinmos til nå.. noen som har noen invendinger/forslag? Frost! Lenke til kommentar
Isildur Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Ville ikke kjøpt Twinmos var jeg deg... Men det er vel en smakssak, men har Crucial selv, og de er SVÆRT bra, og det sies også at Corsair leverer veldig bra brikker... Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Okidoki! Takker for den du, vurderte selv Corsair istedenfor twinmos.. derfor jeg spurte.. mulig jeg skipper den twinmos ramen da ja! Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) Kjøp DDR400 med støtte for agressive timings. edit: leif Endret 5. desember 2003 av b0nna Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Twinmos twister funker i hertfall ikke, så styr unda (funket på alle andre sine maskiner bortsett i fra min a64). Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Corsair er det som jeg personlig har best erfaring med, og bruker kun det. Ville valgt Corsair XMS3200LL-brikkene hadde jeg vært deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå