merterje Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 Jeg kjøpe et ultra minnekort 64 G til mobiltelefonen da jeg har lastet ned musikk på PCen som jeg da overførte til minnekortet for å bruke det i mobiltelefonen. Men det fulgte med et : micro SD adapter, og jeg vet ikke hva det skal brukes til ? Jeg satt den i leseren og koblet til PCen, men kunne ikke se at adapter kom opp på PCen ? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 Adapter for minnekort er en sak der man setter et lite minnekort i for å kunne bruke det i en slot som er større. 1 Lenke til kommentar
merterje Skrevet 28. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2017 Stemmer det, jeg oppdaget det nå. Jeg skal snart kjøpe ny DAB radio/CD-spiller i bilen, lurer på om jeg der kan/må bruke dette adaptere for å kunne høre på musikken jeg har lastet ned ? Lenke til kommentar
wil Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 Hei. Så lenge den spilleren du kjøper har Bluetooth, så bør det vel gå an å koble den til Telefonen på spilleren og på den måten få musikken ut fra anlegget? For å få Bluetooth på spilleren, så koster det kanskje litt mer, men det er jo ikke noe ulempe med Bluetooth allikevel da. Forøvrig. Hvis du kjøper en Spiller med støtte for Handsfree, så har du også mulighet til å snakke i Telefonen mens du kjører bil og få lyden ut fra anlegget i bilen. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 (endret) Stemmer det, jeg oppdaget det nå. Jeg skal snart kjøpe ny DAB radio/CD-spiller i bilen, lurer på om jeg der kan/må bruke dette adaptere for å kunne høre på musikken jeg har lastet ned ?Det er bare en enkel overgang fra micro SD til SD.Om spilleren tar SD kort må du bruke denne adapteren for å benytte ditt micro SD kort i spilleren. Forøvrig burde du gå for en spiller med bluetooth som nevnt. Mye enklere og man slipper kabler. Endret 28. mai 2017 av Complexity Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 Adapteren i seg selv er passiv, uten noe MicroSD kort så registrerer ikke maskinen at den har kontakt med noe. Det er bare for å gjøre ting bakoverkompatibelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå