AfterGlow Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 Kickstarter-dronen Splash Drone 3 er helt vanntett og kan filme under vann i 4K-oppløsning.Her er en drone du kan ta med deg på fisketur Lenke til kommentar
TeaRex Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 1. Sett opp Kickstarter med interessant produkt. 2. Nå målet innen rekord tid. 3. Trekk inn over 500% over ønsket sum. 4. Dra produksjonen så langt dem klarer. 5. Finn bullshit undskyldning hvor produktet ble for dyrt å lage. 6. ??? 7. Stikk av med alle pengene. 7 Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 Slippe ut fiskekrok og håpe på at du ikke får en gjedde på 8kg? =,) 1 Lenke til kommentar
se# Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 7. Stikk av med alle pengene. Er en del av de ja, men her er det jo et firma som allerede har flere droner tilgjengelige for salg. Har litt mer tiltro til slike kampanjer enn de som skal starte uten noen erfaring fra før. Lenke til kommentar
karlern86 Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 1. Sett opp Kickstarter med interessant produkt. 2. Nå målet innen rekord tid. 3. Trekk inn over 500% over ønsket sum. 4. Dra produksjonen så langt dem klarer. 5. Finn bullshit undskyldning hvor produktet ble for dyrt å lage. 6. ??? 7. Stikk av med alle pengene. Punkt 2 burde vært "Journalister lager gratis reklame for svindelen" 3 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Punkt 2 burde vært "Journalister lager gratis reklame for svindelen" Enig. Selv om det kommer en del interessante konsepter fra Kickstarter, så synes jeg Tek.no burde ha merket artiklene med "kickstarter" for å gjøre ting litt klarere. Ofte jeg ser tittelen og tenker "oi, kult" og så ser jeg at det er kickstarter etter at jeg har klikket inn på artikkelen og da går alarmene med en gang. Dette er som det å rapportere på rykter uten å ha "Rykte:" først. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Folk bruker begrepet "svindel" en del mer enn de burde. AtW 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå