HamiltonII Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Mulig jeg får meg en advarsel for denne tråden men jeg selger jo ikke... Som sagt visst noen er interessert i overnevnte kabinett er det bare å PM meg,må selvfølgelig hentes og jeg bor i Stavanger. Kabinettet er ca. 6 mnd gammelt og er av typen silver. Det vil ellers bare bli kastet Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 noen spes grunn til at det gis vekk? jeg er ellers intressert funker PSU? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Har samme kabbet selv, jalla 4 life funker egentlig bra nok, men trenger en kabvifte eller to. Og jeg har ihvertfalll bytta ut PSU'en til en mer stillegående. Men.... gratis Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 tja, jeg har ett slikt selv, som server, fungerer greit trengte ett til linux boks kanskje men de koster jo knapt 500kr nye så...ikke så mye å hente hvis du ikke skal selge annet sammen med det nei Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) Ja PSU virker ingenting i veien med det utenom at det er et q-tec da,har akkurat fått meg nytt kabinett og orker ikke ha det andre liggende å slenge så jeg tenkte å hive det men så kom jeg på at kanskje noen hadde brukt for det så derfor hørte jeg her Edit:Skruer til HK og til å feste PSU med,har jeg ikke,disse er brukt andre steder.. Endret 5. desember 2003 av HamiltonII Lenke til kommentar
Oropher Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Skulle gjerne hatt det, men hvis du bor i Stavanger blir det litt kjelkete Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Yup. Typisk. Trenger kabinett og psu men du bor i stavanger. Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Syns jeg har fått med meg at du er bergenser,noe som gjøre det litt surere fordi det er jeg også men er i Stavanger og studerer ;-) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Syns jeg har fått med meg at du er bergenser,noe som gjøre det litt surere fordi det er jeg også men er i Stavanger og studerer ;-) Haha nesten typisk. Altfor typisk. Lurer på ka eg har gjort siden de der oppe hater meg!?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå