Tommy Angelo Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Haha hvor patetisk kan et firma bli. Her har de i "alle år" vært sure på kunder som bryter operatørlåsen, nå anbefaler de det selv . Glad jeg er ferdig med Telenor http://itavisen.no/art/1302476.html Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Hvor har du det fra at Telenor har vært sure på kunder som bryter operatørlåsen? Det har ikke jeg hørt noe om. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 det var noe om den saken i TV for litt siden. var visst en pjokk som satt i bærum å låste opp tlf'er for en 200 kr. telenor ville saksøke han ;D hehe Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Tåpelig! Det eneste som vil kunne skje på sikt er at det blir slutt på subsidierte telefoner. Og det er det brukerene som taper på. Hvis du ikke vil ha en telefon med operatørlås er det bare å betale full pris. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 jepp! eineste grunnen for at de er låst er pga telenor/netcom vil at folk skal kjøpe tlf. det gjør de med å subsidiere en tlf... ett eksempel er 6600 som er ca 200 billigere inn til forhandler. + man på fortjenesten og moms så blir det en god del billigere (= Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Får jo nermest kastet mobiltelefoner av siste skrik etter deg hvis du kommer å skal handle mobil med abonemang og bindingstid. Jeg kjøpte mobil for 1 kr og betaler 14 kr mnd i abonemang til bindingstiden er gått ut 12mnd. Selvfølgelig er det annet abonemang på SIM-kortet som står i telefonen enn telenor SIM som ligger i roteskoffen. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 viss du skal fortsette med telenor/netcom/annet og skal ha ny mobil, hvorfor i alle dager skulle man ikke ta binding ??? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) Det er stor forskjell på bindingstid og operatørlås. Operatørene i Norge tjener subsidiene et par ganger inn igjen pga bindingene. Operatørlåsen fungerer som en "bonus" (for operatørene), og benyttes kun av Telenor. (Netcom har på noen kontantkort-telefoner). Endret 5. desember 2003 av GeeZuZz Lenke til kommentar
geokri Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 det var noe om den saken i TV for litt siden. var visst en pjokk som satt i bærum å låste opp tlf'er for en 200 kr. telenor ville saksøke han ;D hehe hvordan gikk den saken her da?? Den lille pjokken er vel en deltaker i denne tråden allerede? Har du helt gitt deg G`?? Lenke til kommentar
Errae Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 fulgte dessverre ikke opp den saken )= men tror dem ikke kunne det pga ett smutthull i loven... Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Hvor har du det fra at Telenor har vært sure på kunder som bryter operatørlåsen? Det har ikke jeg hørt noe om. Nei, det burde vel du vite. Utrolig nok var det vel bare Netcom som var ute å hyttet med nevene i ditt tilfelle... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 geokri: Hvis du siktet til meg, så er det feil... Har forresten litt vanskelig for å tro historien til Errae. Btw, unlock.no er tilbake for fullt i morgen, eller mandag. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 samme for meg ;D ta å søk litt på vg eller dagbladet så finner du det sikkert (= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå